Mistä te hieman alle 40- vuotiaat ostatte vaatteenne?

Vierailija

Kaipaan vinkkejä.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Milloin mistäkin. Ei ole mitään vakituista paikkaa. Ostan sieltä, mistä löytyy kukkarolle ja olemukseeni sopiva vaate. Olen ostanut vaatteita Prismasta ja Halpa-Hallista ja parista sikakalliista putiikista ja kaikista paikoista niiden väliltä. Tosin Henkkamaukan ja vastaavien huonolaatuisia kittanoita en nykyisin enää itselleni osta, se ikävaihe meni jo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Milloin mistäkin. Ei ole mitään vakituista paikkaa. Ostan sieltä, mistä löytyy kukkarolle ja olemukseeni sopiva vaate. Olen ostanut vaatteita Prismasta ja Halpa-Hallista ja parista sikakalliista putiikista ja kaikista paikoista niiden väliltä. Tosin Henkkamaukan ja vastaavien huonolaatuisia kittanoita en nykyisin enää itselleni osta, se ikävaihe meni jo.

Hihii, Henkkamaukkaa haukkuvat yleensä läskit, joille ko. liikkeen vaatteet eivät mahdu. Laihduta sinäkin niin ei tarvitse haukkua!

Vierailija

Vähän sieltä täältä. Hm, Lindex, marketit, jopa Lidl. Tyylikäs en edes väitä olevani. Tahtoisin kyllä olla... olisiko vinkata ja linkata?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hihii, Henkkamaukkaa haukkuvat yleensä läskit, joille ko. liikkeen vaatteet eivät mahdu. Laihduta sinäkin niin ei tarvitse haukkua!

Höpön pöpö! Aika lihava pitää olla, jos ei sovi hooämmän plus.koon vaatteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ohis

Henkkamaukan vaatteet on suurimmaksi osaksi huonolaatuisia ja minäkään en löydä sieltä vaatteita. Koosta se ei ole kiinni, vaan siitä, että vaatteet näytää halvoilta räteiltä ja on heti eka pesun jälkeen (tai jo ennen sitä) roskiskamaa.

Mä maksan mielelläni laadusta ja suosin luonnonkuituja. Niitä ei tahdo noista halpisliikkeistä löytää. Akryyliä en vaatekaappiini huoli. Hihii vaan sullekin. Henkkamaukkaa käyttää yleensä ne, joilla ei ole rahaa ostaa parempaa. Etköhän säkin ostaisi parempia, jos rahaa olisi?

On mullakin joitain henkkamaukan vaatteita, mutta vain muutama. Ostin saamallani lahjakortilla sieltä housut ja trikoopaidan kesäksi. Paita oli nukkainen jo ennen eka pesua. Housut on kestäneet pikkuisen paremmin. Ei ne toki paljoa maksaneet, mutta mä en tykkää Kertakäyttövaatteista.

Jos laittaa satasen tai pari lisää, saa kunnollisia vaatteita.

Vierailija

Mulla on kyllä painoa vähintään riittävästi, mahdun henkkamaukan vaatteisiin ja SILTI en halua niitä ostaa. Syystä että ostin sieltä pari pyjamaa nyt syksyllä ja molemmat on heti ekan pesun jälkeen just sellaista ohutta ja luirua, nyppyyntynyttä kuraa että siinä meni rahat hukkaan.

Oikeasti, tietyn iän jälkeen vuosi alkaa olla sen verran lyhyt aika, että vaatteiden pitää kestää kauemmin. 

Vierailija

H&m ja varusteleka.
Henkasta kun muija on töissä ja saa alennuksen kaikista tuotteista.
Koot on vaan perseestä, paidat ja takit kiristää harteista/kainaloista tai hihat on lyhyet, jos hihat on sopivat on sitten hirveitä telttakankaita.
Mitään ei voi ostaa sovittamatta.

Vierailija

Cubukselta ostin ihan törkeen hyvännäköiset push up-farkut. Mä kun luulin olevani perseetön lyllerö, mut niissä pöksyissä ilmenikin ihan toista.
Gina trikoosta löydän myös jotain ja bik bokista ostin viimeksi paidan. New yorkerista takin ja Vilasta topin. Seppälästäkin olen löytänyt hyviä vaatteita. Kappahlista ja lindexiltä alusvaatteet. Olen siin 41v ja 170/80

Vierailija

Kirpputorilta ostan paljon, saan myös tutuilta vanhoja, teen itse jonkun verran. Tykkään hyvistä materiaaleista. Kengät ja alusvaatteet ostan kaupasta uusina.

Vierailija

Pääasiassa Stockmann, Pukumies. Jotain harvoja itemejä Dressmannilta ja merkkivalmistajien urheiluvaatteita sitten milloin mistäkin löytyy sopivan näköistä. Tällä hetkellä tosin vaatekaappi on jo niin täydellinen että uutta sinne ei taida tarvita enää edes ostaakaan pitkään aikaan. Tai no joku talviparka olis kiva, mutta ainut semisiistin näköinen minkä olen löytänyt on Partio-aitassa ja sen hinta on 500 euroa joten saapa jäädä sinne.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat