Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on aina vähän tyly minulle kavereidensa seurassa.

Vierailija

Ei siis todellakaan hauku tai mitään sellaisya, mutta puhuu tylysti tai jos esim olen unohtanut jonkun asian, niin hermostuu heti. Häpeääkö minua? Ulkoisesti olen ainakin hyvännäköinen. Ja jos miehen kaverit puhuvat minulle tai kysyvät jotain, niin mies vastaa puolestani.
Meillä on lapsi ja yhdessä ollaan oltu monta vuotta.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Pakkoko sinun on mennä miehen kaveritapaamisiin? Anna nyt miesrukan olla joskus omien kavereittensa kanssa ja järjestä sinä tapaamisia omiesi kanssa. Et vain kuulu siihen joukkoon ollenkaan, mutta miehesi on sen verran tossu, että ei uskalla siitä sinulle sanoa.

Vierailija

Se esittää kavereille että hän on pomo teidän suhteessa. Sellasta sovinistista kukkoilua. Mä varmaan ihan huvikseni nolaisin sitä jatkuvasti sen kavereiden edessä, osoittamalla että mä oon se joka oikeasti määrää:)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pakkoko sinun on mennä miehen kaveritapaamisiin? Anna nyt miesrukan olla joskus omien kavereittensa kanssa ja järjestä sinä tapaamisia omiesi kanssa. Et vain kuulu siihen joukkoon ollenkaan, mutta miehesi on sen verran tossu, että ei uskalla siitä sinulle sanoa.

Siis en todellakaan IKINÄ mene miehen kaveritapaamisiin! Mies on heidän kanssaan JOKA ILTA baarissa, salilla yms ja he käyvät meillä ehkä n.kerran kolmessa kuukaudessa miehen kutsusta ja aina silloin mies on tuollainen. Aikoinaan kun ei ollut vielä lasta ja liikuimme samoissa porukoissa, niin meininki oli vähän samaa. - ap

Vierailija

Ja siis toki käyvät meillä useamminkin, silloin kun olemme lapsen kanssa mummolassa, mutta minä tapaan heidät ehkä kerran kolmessa kuukaudessa. - ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja kun olet kysynyt tätä mieheltäsi, niin hän vastasi mitä?

Kieltää kaiken. - ap

Vierailija

Kaikki ihmiset ovat erilaisia riippuen missä porukasta. Ehkä miehesi ei osaa yhdistää "parisuhde minää" ja "jätkäjengi minää" niin lopputulos on tuollainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis en todellakaan IKINÄ mene miehen kaveritapaamisiin! Mies on heidän kanssaan JOKA ILTA baarissa, salilla yms ja he käyvät meillä ehkä n.kerran kolmessa kuukaudessa miehen kutsusta ja aina silloin mies on tuollainen. Aikoinaan kun ei ollut vielä lasta ja liikuimme samoissa porukoissa, niin meininki oli vähän samaa. - ap

Sinäpä olet aarteen löytänyt ja hyvän isukin lapsellesi! :D Mies on joka ilta baarissa ja jos pääset mukaan kaveriporukkaan, niin saat kuulla kettuilua? Okei, itsepähän tässä liemessä olet, ei auta jälkeenpäin valittaa huonosta valinnastaan... :)

Vierailija

Mun miehellä on samantyylisiä elkeitä. Luulen myös että egoilee :( ja näyttää olevansa se joka määrää meillä. Se on myös tiettyä näyttämistä minulle, että hänellä on valta kavereihimme ja mun on alistuttava hänen tyyliinsä. :( Itseäni ottaa päähän valtavasti tämä piirre miehessäni, mutta eihän kukaan ole täydellinen...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sinäpä olet aarteen löytänyt ja hyvän isukin lapsellesi! :D Mies on joka ilta baarissa ja jos pääset mukaan kaveriporukkaan, niin saat kuulla kettuilua? Okei, itsepähän tässä liemessä olet, ei auta jälkeenpäin valittaa huonosta valinnastaan... :)

Ihmettelen minne tän palstan alkuaikojen yhteishenki ja solidaarisuus toisia palstamammoja kohtaan on kadonnut. Silloin oltaisiin sanottu: "jätä se sika, ansaitset parempaa" ja toivoteltu jaksuja ja tsemppejä tollaisen miehen kanssa. Nyt täällä pätee "nainen on naiselle susi". 

Vierailija

Ehkä miehesi on mustasukkainen. Mun miehen mustasukkaisuus ilmenee: se ei ole näkevinään minua juhlissa tai tapaamisissa, missä on vieraita ihmisiä. Tai sitten nolaa minut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei siis todellakaan hauku tai mitään sellaisya, mutta puhuu tylysti tai jos esim olen unohtanut jonkun asian, niin hermostuu heti. Häpeääkö minua? Ulkoisesti olen ainakin hyvännäköinen. Ja jos miehen kaverit puhuvat minulle tai kysyvät jotain, niin mies vastaa puolestani.
Meillä on lapsi ja yhdessä ollaan oltu monta vuotta.

Sillä raukalla on niin huono itsetunto, että pelkää kavereidensa vievän sinut häneltä. Jos olet vielä kauniskin. Ota asia puheeksi miehesi kanssa ja sano että jos minulta kysytään, saisinko itse vastata. Olet aikuinen nainen, etkä mikään miehesi lapsi, jota hän saa määräillä. Jos miehesi ei usko vähemmällä niin mene seuraavalla kerralla yksin tapaamaan hänen kavereitaan;) jospa siitä oppisi jotain.

Vierailija

Mä en kestäisi tuollaista. Keskistelisin miehen kanssa ja kertoisin sanasta sanaan mitä mies on mulle sanonut kavereidensa aikana ja miten kaikki muut sen ovat käsittäneet. Jos mies edelleen kieltäisi asian, alkaisin tunkemaan useammin miehen kavereiden seuraan ja tekisin miehelle saman minkä hän tekee mulle ja vielä pahemmin.
Kukaan ei oikeasti ymmärrä tuollaista kyykyttämistä parisuhteessa eikä se tee miehestäsi mitenkään hyvää äijää tai jotain perheen kunkkua. Hän vain nolaa teidät molemmat ja jos sä siedät tuollaista, niin susta tulee surkimus, joka kestää huonossa suhteessa. Kaikki todennäköisesti puhuvat teistä selän takana ja ihmettelevät/nauravat suhdettanne.

Vierailija

Meillä mies heti seurustelun alkuaikoina yritti jotain tuollaista. Keskeytin hänet heti siinä tilanteessa sanomalla että en pidä siitä että minulle puhutaan tuolla tavalla (tai mikä se tilanne nyt silloin olikaan). Onhan sen ulkopuolisille seurueen jäsenille kiusallista kuultavaa, mutta tein miehen huonon käytöksen sekä omat rajani näkyväksi. Arvaa monta kertaa tämän jälkeen sain paskaa kohtelua? Nyt 18 vuotta naimisissa, eikä mitään ongelmaa asian suhteen. 

Suosittelen sinulle ap samaa. Sinä et ole siinä se, jonka kuuluu hävetä ja kärsiä, vaan typerän ukkosi!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat