Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko tulla kommentoimaan sun painoas, jos se on hiukan keskimääräistä korkeampi

Vierailija
06.12.2015 |

"Voi miten lihava sä oot!. Sun pitää alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan. Olet sairastumassa. " Kun näin ilmeisesti on hoikille sallittua tulla sanomaan.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut todella hoikka ja nykyään olen pyylevä. Kukaan ei ole koskaan huomautellut mistään, mutta en liiku moukkien seurassa.

Vierailija
2/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Olen laiha, alipainon rajoilla, ja noita "liian laiha"-kommentteja tulee ihan liikaa. Mä tokaisen nykyään vastaukseksi että "kannattaisi sunkin tarkkailla tuota painoasi" ja leveä hymy päälle :) Siihen loppuu kommentointi siltä henkilöltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Oi että kun sinä Liisa olet liian hoikka, ei tuo ole enää tervettä!"

"Ei niin, voisit lahjoittaa minulle vähän läskiä, itselläsi sitä näyttää löytyvän kilo jos toinenkin".

Vierailija
4/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa tulla vaan, olen tottunut. Äitini on uskovaisuudestaan huolimatta todella ulkonäkökeskeinen. Aina kommentoi kenen tahansa painoa ja vaatetusta. Ihme etten mitään suurempaa syömishäiriötä ole kehitellyt itselleni. Muita häiriöitä sitten senkin edestä, koskaan ollut tarpeeksi jotakin... mitä sitten lieneekin. En tiedä. Ehkä joku huippulahjakas huippukuntoinen huippumuodikas huippulakimies olisi ollut tarpeeksi hyvä. Tietysti vielä huippuesiintyjä, joka hivelisi hänen omanarvontuntoaan. Sitten ei olisi kelvannut, kun hän tuntisi itsensä huonommaksi ja sättiminen alkaisi mistä tahansa.

Vierailija
5/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan. Niinhän ne muutkin tekevät. Tähän on jo tottunut. Miehet, naiset, lapset, tutut ja tuntemattomat.

Eihän tällaista ihmispaskaa voi liikuttaa huomauttelut ja naurut.

Vierailija
6/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kommentoin että olet tommoinen ihanan hoikka?

Vierailija
7/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei itse tee koostaan numeroa en usko että kukaan huomauttelisi. Mutta jos olet esim.  sarjaa "voi että kun on vaikeeta löytää tarpeeksi pieniä vaatteita" tai "palelet kokoajan ja valitat siitä" tai "nirsoilet aina ja valitat tarjoiluista etkä syö mitään" niin kyllähän se aiheuttaa vittuilua

Vierailija
8/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistätkö nyt vähän? Eivät kaikki hoikat/ylipainoiset kommentoi toisten painoa, jotkut huonosti käyttäyvät vain. Itse ylipainoisena saan kuulla jos jonkinlaista kommenttia, mutta hyvinkasvatettuna kommentoin toisten ulkonäöstä vain positiivisesti.

Vierailija
9/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei itse tee koostaan numeroa en usko että kukaan huomauttelisi.

Älä puhu paskaa. Mä olen kohta 30 vuotta kuunnellut sitä "vitsailua". Kuule kyllä pitäis olla jotain mistä ottaa kiinni, ei miehet muuten tykkää! Voi kun sä näytät ihan pikkutytöltä, syötkö sä mitään, ota nyt pullaa että saat vähän lihaa luitten päälle, ethän sä oikein naiselta näytä, sulla ei sitten ole tarvetta tissiliiveillekään, pitäisi jo sun iässä vähän naisellisia muotoja olla, oletko sä ihan terve, eikö sulle ruoka maistu, kuule pitäis vähän enemmän syödä, ei pelkillä hedelmillä elä jne jne.

Enkä ikinä, koskaan mainitse painostani mitään, ja just siks että siihen kiinnitetään ihan tarpeeksi huomiota jo muutenkin. Ja syön ihan tavallisesti.

Vierailija
10/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki sukulaiset, siskoni ja jotkut työkaverit kommentoi hoikkuuttani ja anoppi varsinkin! Se on tosi kiusallista ja ärsyttävää. Anoppi näistä ehkä pahin.

Vierailija
11/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Se missä minä olen lihava, olet sinä kommentoidessasi lähinnä typerä.

Vierailija
12/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sekään tunnu hyvältä, jossei halua olla niin laiha.

Vierailija
13/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Positiiviset kommentit sallittua:)

Vierailija
14/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, en pitäisi siitä, jos tulisit kommentoimaan ylikilojani. En itsekään koskaan kommentoi toisten painoa, joten en ymmärrä miksi haluaisit minun painoani kommentoida. Ei minulle tarvitse joidenkin muiden ihmisten moukkamaisuutta kostaa.

Vierailija
15/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nimimerkki SSS tekee sen täällä jo sinun puolestasi eli älä vaivaudu.

Vierailija
16/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki.

t. "korkeapainoinen"

Vierailija
17/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko tulla kommentoimaan sun painoas, jos se on hiukan keskimääräistä korkeampi

Se on kaverin velvollisuus. Miten muuten läski tajuaisi olevansa liian lihava? SIlle täytyy kertoa se säännöllisesti ja laittaa ryhmäpainetta. Se on sen omaksi parhaaksi.

Vierailija
18/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavia kuule haukutaan kokoajan. Ei oo ollenkaan kuule epänormaalia kuulla poikajoukon huutavan jollekin pyöreälle tytölle vitun läskiä huoraa. Joten ota se pää perseestäsi ja lopeta tuo täysin järjetön vastakkainasettelu. Se ei ole kiloista kiinni jos ei osaa käyttäytyä.

Vierailija
19/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan 18, mikä tää vastakkainasettelu on, että lihavat vs. hoikat? Mun painoa on kommentoitu koko ikäni, erityisesti perhe + sukulaiset. Ensin olin liian pulska lapsi, sitten olinkin liian laiha, ja nyt taas liian pulska. Teininä se tuntui tosi pahalta, kun ihan sama millainen olin, niin koskaan ei ollut hyvä. Nykyään osaan ohittaa painoon liittyvät kommentit tyylillä "hehheh joo olen tätä mahaa vähän kerännyt" ja vaihtamalla puheenaihetta. Mulla on sen verran hyvä itsetunto, aikuinen kun olen, etten ota itseeni painoon liittyvistä kommenteista.

Vierailija
20/22 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei itse tee koostaan numeroa en usko että kukaan huomauttelisi. Mutta jos olet esim.  sarjaa "voi että kun on vaikeeta löytää tarpeeksi pieniä vaatteita" tai "palelet kokoajan ja valitat siitä" tai "nirsoilet aina ja valitat tarjoiluista etkä syö mitään" niin kyllähän se aiheuttaa vittuilua

Aion kyllä puhua noista asioista jos mieli tekee. Ei minua saa tulla nälvimään siksi että en suodata kaikkia puheitani jotka edes etäisesti voisi liittyä painooni. Palelen ihan koko ajan ja kyllä siitä tulee sanottuakin, kuten nyt höpistään arkisista asioista yleensäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi