Saanko tulla kommentoimaan sun painoas, jos se on hiukan keskimääräistä korkeampi

Vierailija

"Voi miten lihava sä oot!. Sun pitää alkaa syömään vähemmän ja liikkumaan. Olet sairastumassa. " Kun näin ilmeisesti on hoikille sallittua tulla sanomaan.

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Niinpä. Olen laiha, alipainon rajoilla, ja noita "liian laiha"-kommentteja tulee ihan liikaa. Mä tokaisen nykyään vastaukseksi että "kannattaisi sunkin tarkkailla tuota painoasi" ja leveä hymy päälle :) Siihen loppuu kommentointi siltä henkilöltä.

Vierailija

"Oi että kun sinä Liisa olet liian hoikka, ei tuo ole enää tervettä!"
"Ei niin, voisit lahjoittaa minulle vähän läskiä, itselläsi sitä näyttää löytyvän kilo jos toinenkin".

Vierailija

Antaa tulla vaan, olen tottunut. Äitini on uskovaisuudestaan huolimatta todella ulkonäkökeskeinen. Aina kommentoi kenen tahansa painoa ja vaatetusta. Ihme etten mitään suurempaa syömishäiriötä ole kehitellyt itselleni. Muita häiriöitä sitten senkin edestä, koskaan ollut tarpeeksi jotakin... mitä sitten lieneekin. En tiedä. Ehkä joku huippulahjakas huippukuntoinen huippumuodikas huippulakimies olisi ollut tarpeeksi hyvä. Tietysti vielä huippuesiintyjä, joka hivelisi hänen omanarvontuntoaan. Sitten ei olisi kelvannut, kun hän tuntisi itsensä huonommaksi ja sättiminen alkaisi mistä tahansa.

Vierailija

Siitä vaan. Niinhän ne muutkin tekevät. Tähän on jo tottunut. Miehet, naiset, lapset, tutut ja tuntemattomat.
Eihän tällaista ihmispaskaa voi liikuttaa huomauttelut ja naurut.

Vierailija

Jos ei itse tee koostaan numeroa en usko että kukaan huomauttelisi. Mutta jos olet esim.  sarjaa "voi että kun on vaikeeta löytää tarpeeksi pieniä vaatteita" tai "palelet kokoajan ja valitat siitä" tai "nirsoilet aina ja valitat tarjoiluista etkä syö mitään" niin kyllähän se aiheuttaa vittuilua

Vierailija

Yleistätkö nyt vähän? Eivät kaikki hoikat/ylipainoiset kommentoi toisten painoa, jotkut huonosti käyttäyvät vain. Itse ylipainoisena saan kuulla jos jonkinlaista kommenttia, mutta hyvinkasvatettuna kommentoin toisten ulkonäöstä vain positiivisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos ei itse tee koostaan numeroa en usko että kukaan huomauttelisi.

Älä puhu paskaa. Mä olen kohta 30 vuotta kuunnellut sitä "vitsailua". Kuule kyllä pitäis olla jotain mistä ottaa kiinni, ei miehet muuten tykkää! Voi kun sä näytät ihan pikkutytöltä, syötkö sä mitään, ota nyt pullaa että saat vähän lihaa luitten päälle, ethän sä oikein naiselta näytä, sulla ei sitten ole tarvetta tissiliiveillekään, pitäisi jo sun iässä vähän naisellisia muotoja olla, oletko sä ihan terve, eikö sulle ruoka maistu, kuule pitäis vähän enemmän syödä, ei pelkillä hedelmillä elä jne jne.

Enkä ikinä, koskaan mainitse painostani mitään, ja just siks että siihen kiinnitetään ihan tarpeeksi huomiota jo muutenkin. Ja syön ihan tavallisesti.

Vierailija

Minulle kaikki sukulaiset, siskoni ja jotkut työkaverit kommentoi hoikkuuttani ja anoppi varsinkin! Se on tosi kiusallista ja ärsyttävää. Anoppi näistä ehkä pahin.

Vierailija

Ei, en pitäisi siitä, jos tulisit kommentoimaan ylikilojani. En itsekään koskaan kommentoi toisten painoa, joten en ymmärrä miksi haluaisit minun painoani kommentoida. Ei minulle tarvitse joidenkin muiden ihmisten moukkamaisuutta kostaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat