Otin seksuaalisuuteni yksin omaan haltuuni!

Vierailija

Harrastan siis enää yksinomaan itsetyydytystä. En tee elettäkään siihen suuntaan, että mieheni kuvittelisi minun kuvittelevan meillä olevan seksisuhde.

Mitäkö tapahtui? Sain mieheltä pakit.

Ja kyllä - itse olen aina antanut kun mies on halunnut, jo yli 13 vuoden ajan.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Haluaisin vain harrastaa kaikesta perheriitapaskasta vapaata seksiä jonkun kanssa, joka ei koskaan ole antanut pakkeja, arvostellut minua ja ulkonäköäni jne..! Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haluaisin vain harrastaa kaikesta perheriitapaskasta vapaata seksiä jonkun kanssa, joka ei koskaan ole antanut pakkeja, arvostellut minua ja ulkonäköäni jne..! Ap

Siitäpä sitten maksullisia miehiä etsimään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Harrastan siis enää yksinomaan itsetyydytystä. En tee elettäkään siihen suuntaan, että mieheni kuvittelisi minun kuvittelevan meillä olevan seksisuhde.

Niin mistä sinä sait pakit, jos et kerran tee minkäänlaisia aloitteita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meinaatko etten ilman maksua saisi? Salli mun nauraa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin mistä sinä sait pakit, jos et kerran tee minkäänlaisia aloitteita?

Tein kuule aloitteen ja mies antoi pakit niin runkkasin sitten sen edessä. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meinaatko etten ilman maksua saisi? Salli mun nauraa. Ap

No mene sitten hakemaan, ole hyvä vaan.

Vierailija

Niin mäkin oon tekemässä. Aina oli kimpussani ja se alkoi jo tuntua hyväksikäytöltä kun en halunnut, mutta jokin pakotti siihen. Hän haluaa omistaa mut ja nyt olen liukumassa hitaasti ulottumattomiin ja huomaan ettei meillä niitä yhdistäviä tekijöitä paljon ollutkaan. Kerran sitten lupasin hoidella hänet, niin sanoi ettei halua sääliseksiä :D sain pakit kai...

pohjmies

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yhdeyön suhteessakin onnistua jotenkuten, ei siinäkään aina.

Vierailija

Voi rassukkaa sentään, ehkä oli hyvä, että sait kerran elämässäsi pakit. Vetää nyt tuosta herneet nenään.

Olen ollut vaimoni kanssa 20 v. Ja et usko kuinka monet pakit sinä aikana on tullut. Sanoisin että 80 % "yrityksistäni" johtavat rukkasiin vaimoni puolelta, toki se ottaa pattiin, mutta en sitä jaksa alkaa vatvomaan. Itse en ole koskaan kieltäytynyt, kun vaimoni on ollut "härillään", enkä tule kieltäytymään, aina on kyrpää tulossa puoleltani, kun kiima vaimoni pillussa joskus harvoin herää.

Joo, arvostelua yms. olen häneltä myös saanut enemmän kuin laki sallii.

Vierailija

Niin ja sekin olisi ollut ok, että mies olisi nuollut tai edes hieronut mulle orkun jos ei panna jaksanut, mutta totaalista pakkia ei voi antaa anteeksi tällä taustalla, jolla mies on aina saanut kun vähänkin on vihjaissut. Ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat