Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perseettömät, kuinka vietätte joulun?

05.12.2015 |

Itse taidan viettää ihan normaalin viikonlopun. Käyn varmaan ulkoilemassa, katson elokuvia, en ole koristellut joulua ja tuskin tulee jouluruokiakaan tehtyä. Ehkä joulutorttuja voisi muutaman tehdä. En tunne oloani yksinäiseksi, vaikka ei olekaan persettä, jonka luo kokoontua jouluksi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, olisihan se joulu mukava viettää ihan vain ydinperseen kesken.

Vierailija
2/7 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseettömyys on ihan itse valittua, olen määrätietoisesti laihduttanut, mutta mukavuudenhaluisena ihmisenä haluan mennä ja tulla kuten huvittaa, enkä uhrata vapaa-aikaani salilla saadakseni ikioman perseen.

Joulunviettoon perseettömyys ei juuri vaikuta. Selvää on, etten voisi mennä joulukirkkoon koville penkeille, mutta olen ratkaissut ongelman eroamalla kirkosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aikamoinen kuvio nyt kolmatta kertaa tulossa jouluksi, kun on uusperse kyseessä. Pitää ehtiä sinne ja tänne käydä kylässä. Voin sanoa, että joulunvietto oli miljoona kertaa helpompaa kun koossa oli vain ydinperse, vaikka meillä ajatellaan perseeseen kuuluvan myös isovanhemmat.

Vierailija
4/7 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samalla tavalla kuule kuin perseellisetkin! Otetaan kinkku esille. Nautitaan piparista ja tortusta. Lopuksi pukki tulee ja tyhentää kassinsa.

Vierailija
5/7 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joulu on perseen juhla! Voisivat perseettömät tehdä ne perseellisten työvuorot. Luulisi, että jo juhlapöytään nostettu kinkku muistuttaisi juhlan luonteesta ikävällä tavalla perseettömälle.

Vierailija
6/7 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täällä leimataan perseettömät itsekkäiksi hedonisteiksi. Perseellisillä se elämä vasta pyöriikiin oman perseen ympärillä. Tajutkaa jo, että ihmisellä voi olla muitakin arvokkaita tavoitteita elämässä kuin perseen kasvatus!

Vierailija
7/7 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D