Perseettömät, kuinka vietätte joulun?

Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Itse taidan viettää ihan normaalin viikonlopun. Käyn varmaan ulkoilemassa, katson elokuvia, en ole koristellut joulua ja tuskin tulee jouluruokiakaan tehtyä. Ehkä joulutorttuja voisi muutaman tehdä. En tunne oloani yksinäiseksi, vaikka ei olekaan persettä, jonka luo kokoontua jouluksi.

Kommentit (7)

Vierailija

Perseettömyys on ihan itse valittua, olen määrätietoisesti laihduttanut, mutta mukavuudenhaluisena ihmisenä haluan mennä ja tulla kuten huvittaa, enkä uhrata vapaa-aikaani salilla saadakseni ikioman perseen.

Joulunviettoon perseettömyys ei juuri vaikuta. Selvää on, etten voisi mennä joulukirkkoon koville penkeille, mutta olen ratkaissut ongelman eroamalla kirkosta.

Vierailija

Meillä on aikamoinen kuvio nyt kolmatta kertaa tulossa jouluksi, kun on uusperse kyseessä. Pitää ehtiä sinne ja tänne käydä kylässä. Voin sanoa, että joulunvietto oli miljoona kertaa helpompaa kun koossa oli vain ydinperse, vaikka meillä ajatellaan perseeseen kuuluvan myös isovanhemmat.

Vierailija

No ihan samalla tavalla kuule kuin perseellisetkin! Otetaan kinkku esille. Nautitaan piparista ja tortusta. Lopuksi pukki tulee ja tyhentää kassinsa.

Vierailija

Kyllä joulu on perseen juhla! Voisivat perseettömät tehdä ne perseellisten työvuorot. Luulisi, että jo juhlapöytään nostettu kinkku muistuttaisi juhlan luonteesta ikävällä tavalla perseettömälle.

Vierailija

Taas täällä leimataan perseettömät itsekkäiksi hedonisteiksi. Perseellisillä se elämä vasta pyöriikiin oman perseen ympärillä. Tajutkaa jo, että ihmisellä voi olla muitakin arvokkaita tavoitteita elämässä kuin perseen kasvatus!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat