Miehen autosta löytyi kaljalaatikko- yritti piilotella

Vierailija

Ja ideoi että saanut sen lahjaksi- ja tarjonnut muka kavereilleen - joilta sen saanut - sellainen hätävalhe-
Meillä aiemminkin puhuttu kaljan juomisesta - pari kolme kaljaa jos juo pikavauhtia niin ei ihme että nukkuu sohvalla joka ilta kun televisiota muka katsoo..

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis täh onko normaalia joka ilta

Jos kyse on 2-3 pienestä olut-tölkistä niin eipä tuo maata kaada, mikäli voi tarvittaessa olla ottamatta. Seuraavana päivänä ei kuitenkaan krapulaa jne.  

Vierailija

Ap jatkaa siis en ymmärrä - pitäisikö sallia juominen - joka ilta lupa rentoutua töiden jälkeen- minusta erittäin tyhmää- ja jos se oikeuttaa minut olemaan pirttihirmu nipottaja niin voi voi- minusta ei asiallista. Olenkin pohtinut onko miehelläni a- ongelma jota salaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap jatkaa siis en ymmärrä - pitäisikö sallia juominen - joka ilta lupa rentoutua töiden jälkeen- minusta erittäin tyhmää- ja jos se oikeuttaa minut olemaan pirttihirmu nipottaja niin voi voi- minusta ei asiallista. Olenkin pohtinut onko miehelläni a- ongelma jota salaa...

No säkun et ole miehesi äiti, miehesi on aikuinen ihminen joka ihan itse saa päättää ottaako se on oluen vai ei.  Jos et sitä kestä, eroa. 

Jos kyse on oikeasti kahdesta oluesta niin en mä ymmärrä sun ongelmaasi asian suhteen. 

Vierailija

Mies ilmiselvästi juo kaljaa ellen ole väärin ymmärtänyt. Jos joka ilta juo kolme niin kai se jonkinlaiseksi terveyshaitaksi muodostuu.

Teetkö itse mitään epäterveellistä. Syötkö kasviksia riittävästi ?  Hedelmiä, marjoja ?

Vierailija

Haluan miehen joka juo kaljaa kanssani! En jaksa tuota, joka kaiken vapaa-ajan käyttää johonkin salilla ramppaamiseen. Ei mitään balanssia elämässä, ikinä ei voi rentoutua.

Vierailija

Mikä sinua vaivaa? Mikset mieluummin hakisi sitä olutlaatikkoa sieltä autosta, nostat sen keittiön pöydälle ja käsittelette sen kaksistanne tänään vaikka huomisen itsenäisyyspäivän kunniaksi ja lopettaisit nipottamisen?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat