Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miehet hoi! ja miehiä ymmärtävät naiset

Vierailija
05.12.2015 |

Menin kivan miehen kanssa treffeille, oltiin ennen sitä nähty pari kertaa ohimennen. Ilta oli mukava ja kävimme baarissakin. Mitään suurempaa ei ollut, suudelman vaihdoimme ja halailimme. Olin jo aikaisemmin kertonut että en mene sänkyyn ekoilla treffeillä ja mies sanojensa mukaan arvosti tätä piirrettä. Hän pyysi silti luokseen yöksi, nukuimme sylikkäin ilman sen kummempaa säätöä ja aamulla lähdin. Mies kiitti viestillä mukavasta illasta. Sitten se jäi siihen. Ei enää mitään ehdotuksia uudeelleen näkemisestä jne.. olinko sitten miehen silmissä pihtari? Vai kiinnostustako ei vaan sitten muuten ollut.. tietysti voisin muutaman kerran ehdottaa tapaamista ja antaa sitten olla jos ei häneltä aikaa tai halua löydy.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä tapaamisesta on kauemmin :) ärsyttävää sinänsä kun teki niin hyvän vaikutelman ja ihastuin kyllä!

Ap

Vierailija
22/36 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä osaa tuon kyseisen miehen pään sisälle katsoa mutta itse kyllä ottaisin yhteyttä sinuun tuollaisen illan jälkeen. Tosin, tämä nyt vain todellakin on minun mielipiteeni ja väittäisin kuuluvani siihen miesvähemmistöön joka hakee muutakin kuin seksiä.

Toki, mikä estää SINUA ottamasta yhteyttä mieheen jos kerta ihastuit!? Voihan olla että miehelle jäi sinusta kuva että et ehkä olekaan kiinnostunut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voinen todeta että tuo piirre on yllättävän miellyttävä, teininä sitä ehkä etsi sitä pelkkää panoa mutta nykyään jos treffiseuralainen ei ole haarat levällään ekoilla treffeillä listaan sen suoraan plussaksi. Yrittikö mies tehdä aloitetta kun menitte nukkumaan? Tai käyttäytyikö muuten niin että olisi halunnut muutakin?

Miehenä vahvistan, että tuo on mullekin aina tosi positiivinen signaali ja suuri plussa. Omalla kohdallani yhden illan säätö ei koskaan kehity suhteeksi, ei vain tule jatkettua sellaisia juttuja mitenkään.

T. M31.

Vierailija
24/36 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näille parille herrasmiehelle, jotka peukuttivat tuota kantaani tuohon, etten ole jakamassa itseäni ekoilla treffeillä :) En ole koskaan tehnyt niin enkä tule tekemään.

Olemukseni on noin muuten tosi helposti lähestyttävä, olen puhelias ja hymyilen paljon -> tästä usein seuraa se että baarissa kyllä kylkeen liimautuu jos jotakin onnen onkijaa.. Tuon kyseisen miehen kanssa ollessani viihteellä, en kuitenkaan tuhlannut aikaa muihin vaan ilmoitin kohteliaasti että kiitos, minulla on jo seuraa, hauskaa illanjatkoa eli koen että tuostakin miehen pitäisi tajuta että tosiaan olin hänen kanssaan treffeillä, en muiden. On tavallaan ärsyttävää ulkonäöllisesti edustaa sitä tyyppiä, jota jokseenkin pidetään jakarina tai bimbona, kun ei kuitenkaan ole kumpaakaan noista.

Kun ilta "päättyi", juttelimme hetken ja kerroin että ilta oli kiva, tapaisin hänet mielelläni. Hän sitten kysyi että lähtisinkö hänen luokseen yöksi, itse vielä sanoi että ei aja  takaa nyt seksiä. Lähdimme yhdessä, nukuimme vierekkäin ja aamupäivällä lähdin kotiin (oli meno -> mies tiesi tämän). Lähtiessäni suutelin miehen niskaa ja kiitin vielä illasta. Kokoyön nukuimme sylikkäin, hän ei kertaakaan kähminyt tai tehnyt oloani epämukavaksi.

Harvoin oikeasti tapaan fiksuja miehiä, hän teki käytöksellään ja muutenkin minuun kyllä suuren vaikutuksen :)

ap

Vierailija
25/36 |
07.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat ap tosi symppikseltä mutta ehkä vaan et juuri tuon miehen mieleen olekaan ollut.. verkot vesille ja uutta saalista?

Vierailija
26/36 |
08.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin viedä sut ap treffeille jos ei miehestä kuulu.

M35

Vierailija
27/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tästä rakkaustarinaa tullut minkäänlaista, miestä ei vain kiinnostanut :/ no, kohti uutta vuotta ja uusia kujeita!

Ap

Vierailija
28/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään epäselvää. Ei ole kiinnostunut sinusta. Mies kyllä vastaa ja ehdottaa tapaamisia jos haluaa sinut tavata uudestaan.

Muistan kun itse olin nuori niin noin ne miehet teki ettei ota yhteyttä jos ei kiinnosta. Niin paljon lupauksia kyllä oli ja miehiäkin.

Nyt olen 50v. ja mulla pitkä liitto takana.

Mutta pakko se on vaan miehiä tavata ja yrittää koska muuten ei löydä sitä puolisoa.

Ymmärrän kyllä pettymyksesi.

Vierailija
29/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, kun hän nyt sai lähikontaktia kroppaasi, niin totesi että haluaa parempaa. Ei näytä olevan kiinnostunut sinusta. Etsi seuraava.

Vierailija
30/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ja kerrankin kyllä kunnolla kolahti :) sanotaan näin että miehiä riittää, mutta en halua edes tapailla sellaista joka ei millään muotoa sytytä. Vaikka ei ehkä ulkoisesti heti uskoisi niin en etsi pintaliitoseuraa vaan fiksua, elämänkokemusta omaavaa miestä :)

En lannistu ollenkaan, uutta matoa koukkuun kun sen aika tulee!

Ap

Vierailija
31/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no et todellakaan ollut pihtari! Minun silmissäni olisit ollut jopa liiankin tyrkky. Et edes tuntenut miestä kunnolla, mutta silti jo suutelitte, halailitte ja nukuitte samassa sängyssä!?! Kuulun ehkä toiseen ääripäähän, mutta itse olen tapaillut yhtä miestä jo yli kuukauden, mutta katseita ja hymyjä pidemmälle ei kumpikaan ole uskaltanut edetä :)

Vierailija
32/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos näille parille herrasmiehelle, jotka peukuttivat tuota kantaani tuohon, etten ole jakamassa itseäni ekoilla treffeillä :) En ole koskaan tehnyt niin enkä tule tekemään.

Olemukseni on noin muuten tosi helposti lähestyttävä, olen puhelias ja hymyilen paljon -> tästä usein seuraa se että baarissa kyllä kylkeen liimautuu jos jotakin onnen onkijaa.. Tuon kyseisen miehen kanssa ollessani viihteellä, en kuitenkaan tuhlannut aikaa muihin vaan ilmoitin kohteliaasti että kiitos, minulla on jo seuraa, hauskaa illanjatkoa eli koen että tuostakin miehen pitäisi tajuta että tosiaan olin hänen kanssaan treffeillä, en muiden. On tavallaan ärsyttävää ulkonäöllisesti edustaa sitä tyyppiä, jota jokseenkin pidetään jakarina tai bimbona, kun ei kuitenkaan ole kumpaakaan noista.

Kun ilta "päättyi", juttelimme hetken ja kerroin että ilta oli kiva, tapaisin hänet mielelläni. Hän sitten kysyi että lähtisinkö hänen luokseen yöksi, itse vielä sanoi että ei aja  takaa nyt seksiä. Lähdimme yhdessä, nukuimme vierekkäin ja aamupäivällä lähdin kotiin (oli meno -> mies tiesi tämän). Lähtiessäni suutelin miehen niskaa ja kiitin vielä illasta. Kokoyön nukuimme sylikkäin, hän ei kertaakaan kähminyt tai tehnyt oloani epämukavaksi.

Harvoin oikeasti tapaan fiksuja miehiä, hän teki käytöksellään ja muutenkin minuun kyllä suuren vaikutuksen :)

ap

Oliko mies siis hereillä, kun lähdit? Jos se heräsi vasta oven paukahdukseen ja suuttui sulle?

Vierailija
33/36 |
18.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

32: oli hereillä kun lähdin, juttelimme vielä hetken kun köllötimme vierekkäin, kun olin nousemassa, halasi vielä ja antoi pusun -jäi hyvä fiilis kokoillasta ja miehestä, mutta en sitten ollutkaan hänen mieleisensä.. harmittaa toki mutta enemmän olen harmissani koska hän ei vaivautunut edes sanomaan suoraan että sori, en nappaakaan -> arvostan rehellisyyttä :)

Ap

Vierailija
34/36 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä mies otti yhteyttä, hyvää joulua ja kysyi kuulumisia.. olin jo ehtinyt poistaa numeron ja siirtää kokomiehen takavasemmalle ja sitten tulee pieni viaton viesti ja olen taas aivan myyty.. koskaan ennen ei tälläistä tunnetta ole yhden miehen takia tullut, ei koskaan..

Ap

Vierailija
35/36 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ap tilaisuutes, TARTU SIIHEN. Kysy mitä kuuluu, toivota hyvät joulut ja ehdota kahveja?

Vierailija
36/36 |
23.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mies oli siis aiemmin sanonut sinulle tarkalleen, oliko hän suoraan sanonut sen ettet kiinnostanut vai päättelitkö sen itse viikkojen hiljaisuudesta? Valitettavasti tuollainen tauko yleensä tarkoittaa että miehellä oli kiikarissa joku muu, jonka kanssa ei sitten onnistunutkaan tai ei ole menossa niin hyvin niin lämmittelee sitten uudestaan vanhoja potentiaalisia hoitoja. Mutta koska et voi tietää mistä tässä teidän tapauksessanne on kyse, toki kannattaa katsoa nyt missä mennään (jollei mies suoraan aiemmin sanonut ettei ole sinusta kiinnostunut).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme