Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostin tänään 300e kellon :(

Vierailija

Aina himoinnut sitä ja nyt sattui olemaan rahaa. Ei mulla kuitenkaan ois siihen oikeasti ollut varaa :(

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Itsellekin tulee joskus tuollainen syyllisyyden tunne sen jälkeen, kun on ostanut jotain kallista jota ilmankin kyllä pärjäisi. On se silti kiva joskus itseään palkita. Jos ihan oikeasti ei ole varaa, silloin kannattaa harkita sen palauttamista jos se on mahdollista ja aloittaa säästämään sitä varten.

Vierailija

Mä ostin kellon joka maksoi 1300e :) Tuommoset 300e rimpulat on lähinnä rihkamaa. Palauta ja käy ostamassa laadukas kello!

Vierailija

No höh, iloitset tietysti nyt siitä ihanasta kellostas, jota oot pitkään himoinnut! Rahaa tulee lisää, kun tekee töitä. Syöt puuroa ja jotain soppaa muutaman viikon, ei ole sen kummempaa.

Jatkossa kannattaa varmaan kumminkin säästää ensiksi ne rahat siihen,mitä himoaa, kun näemmä olet (onneksi!!) melko voimakkaalla omalla tunnolla varustettu ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kuka ihme törsää johonkin kelloon kun ajan näkee kuitenkin älykapulasta ...

Ei 300 euron kellon funktiona pääasiassa ole näyttää aikaa, vaan toimia koruna.

Ne jotka haluavat vaan nähdä ajan ilman älykapulaa tai helpommin kuin älykapulasta ostavat esim. 30 euron kellon.

Vierailija

On se paljon järkevämpää hankkia kello koruksi kuin joku puhdas koru, koska siitä kellosta on myös käytännöllistä hyötyä.

Vierailija

Himoita kelloa? Nauttia kellosta? Mitä nauttimista kellossa on? "Viisarit pyörii aah nautinnollista". Itse taas himoitsen miehiä ja toisenlaista viisaria mutta olenkin vanhapiikasinkku niin en ehkä vaan ymmärrä...

Vierailija

"On se silti kiva joskus itseään palkita."

Millaista on tällaisen ihmisen elämä joka palkitsee itsensä kellolla? Suosittelisin sinulle kyllä lomaa ja rentoutumista.

t. 14 vielä

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat