Mitä tehdä netissä?
First world problems, tiedän.. Mutta kun tuntuu että netissä ollessa kierrän kehää facebookin, instagrammin, uutissivujen ja vauva.fi:n välillä ja kaikki on jo luettu! En keksi mitään kivaa peliä mitä pelaisin, en jaksa lukea blogeja ja provojen kehittely tännekin on käynyt tylsäksi (no vitsivitsi, en minä provoja keksi). Niin mitä te teette? Jakakaa pelivinkit, hyvät ja mielenkiintoiset (ei pelkkiä sisustus ja treenikuvia vaan tekstiä) blogit, keskustelupalstat jne..
Kommentit (25)
Hei, jos netti kyllästyttää, sammuta kone!
Samaa olin ehdottamassa kuin nr. 22. Ei netissä ole tarkoitus koko ajan olla. Tee itse jotain, äläkä vain seuraa muiden tekemisiä.
Vierailija kirjoitti:
Olet selkeästi laudan puutteessa?
Alalauta
/mammat odottaa!
Se on aika tylsä. Mene suoraan satunnaiselle tutustumaan nuorten miesten maailmaan - angstiin, misogyniaan, seksuaalisiin perversioihin, vihaan, kyynisyyteen, pimeään ja kieroon huumoriin, poliittiseen epäkorrektiuteen...
Äärettömän koukuttava paikka!
Jotenkin vaikea suhtautua semmoiseen, ettei löydä netistä tekemistä. Itse pelailen fb:ssä Hidden object -pelejä, luen blogeja, etenkin tavaran karsimiseen ja vaateprojekteihin (1 dress/365 days ja Project333 yms) keskittyviä.
En omista televisiota, joten kaikki elokuvat ja televisiosarjat seurailen netistä, useinmiten ihan youtubesta. Juuri tänään rupesin katselemaan Graham Norton show:n jaksoja. Eräässä jaksossa oli Liam Neeson. Innostuin youtubettamaan Star Warssia, ja sitä kautta löysin dokumentteja sekä 70-luvulta, että näistä uudemmista leffoista. Sekä yhden miehen show:n, jossa joku mies näyttelee kaikki elokuvat yksin.
Pinterestistä vielä (vaikkei ap ollutkaan kiinnostunut), ideahan eivät ole ne kuvat, vaan ne kuvan "takaa" paljastuvat linkit. Linkeistä pääsee sivustoille, blogeihin yms. joista voi löytää itselleen seurattavaa pitkäksi aikaa. Itse käytän Pinterestiä mm. löytääkseni Writing Promptteja.
Minun pitäisi ehkä yrittää vähän vierottautua netistä, yrittää vaikka harrastaa liikuntaa ja lukea kirjoja, nähdä ihmisiä tms. Mitä sinä ap teet, kun et ole netissä?
Curb your enthusiasm