Osaava ja älykäs nainen on epäseksikäs
Ei se ole naisen vika, mutta jotenkin sellainen nainen, joka on kaikessa paitsi naisellisissa asioissa minua huonompi, kiihottaa eniten seksuaalisesti ja saa munan aidosti kovaksi. Tämmöisen naisen kanssa menisin myös mieluiten naimisiin. Ainut haittapuoli on, että jos lapsia tekee, niistä ei tulisi yhtä älykkäitä kuin minä olen, elleivät onnekkaat sitten peri kokonaan minun älyäni.
Naiselliset asiat eivät muuten ole mitään negatiivisia. Lasken niihin kuuluviksi mm. kielipään, ihmissuhdetaidot ja empaattisuuden.
Terveisin DI
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tarpeeksi älykäs jos osaa ottaa suihin oma aloitteisesti. Muutenkin älylliset keskustelut käydään pääasiassa mies seurassa kavereitten kesken.
Onko mies myös tarpeeksi älykäs jos osaa ottaa suihin, "oma alotteisesti", "mies seurassa", kavereitten kans. Sellanen älykkyystesti, että pääseeekö siihen keskusteluseuraan.
Tarkoitatko ihan "pääseeeeeekö". Ymmärtääkseni Suomenkielessä ei ole koskaan kolmea eetä peräkkäin. Kuka tässä ei osaa kirjottaa???
Vai että ihan Suomenkielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ainut haittapuoli on, että jos lapsia tekee, niistä ei tulisi yhtä älykkäitä kuin minä olen, elleivät onnekkaat sitten peri kokonaan minun älyäni.
Naiselliset asiat eivät muuten ole mitään negatiivisia. Lasken niihin kuuluviksi mm. kielipään, ihmissuhdetaidot ja empaattisuuden.
No mutta ajattele millaista olisi, jos tekisit lapsia naispuolisen kaksoisolentosi kanssa, ja niillä olisi yhtä huonoja kielipää, ihmissuhdetaidot ja empaattisuus kuin sinulla! Sekö se olisi parempi sitten? Niitten epäempaattisten pikku hirviöiden kanssa elää.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on tarpeeksi älykäs jos osaa ottaa suihin oma aloitteisesti. Muutenkin älylliset keskustelut käydään pääasiassa mies seurassa kavereitten kesken.
Kirjoittaja ihan selvästi väittää, että kaikki miehet ovat huonoitsetuntoisia naisten seksuaalisen ahdistelun uhreja tai homostelevia nyhveröitä. MIESVIHAA, modet hoi!
Olen huomannut.
Onneksi äitini nai itseään yksinkertaisemman miehen.
Olen mieluummin älykäs sinkku kuin tyhmä kotirouva.
Jos ap olisi fiksu, hän tietäisi että älykkyys periytyy aina ÄIDILTÄ, ei isältä. Joten älykkäitä lapsia saa vain älykkään naisen kanssa.
Närkästyin kyllä kaikkien diplomi-insinöörien puolesta heitä herjaavasta aloituksesta, joka tosin pitäisi jättää omaan arvoonsa. Ap kun lienee n. 14 v teinipoika. Minä sen sijaan olen älykäs, seksikäs ja kaunis nainen - sekä DI itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole naisen vika, mutta jotenkin sellainen nainen, joka on kaikessa paitsi naisellisissa asioissa minua huonompi, kiihottaa eniten seksuaalisesti ja saa munan aidosti kovaksi. Tämmöisen naisen kanssa menisin myös mieluiten naimisiin. Ainut haittapuoli on, että jos lapsia tekee, niistä ei tulisi yhtä älykkäitä kuin minä olen, elleivät onnekkaat sitten peri kokonaan minun älyäni.
Terveisin DI
Ainut haittapuoli lienee, että kukaan empaattinen, ihmissuhdetaitoinen ja hyvän kielipään omaava nainen ei ikimaailmassa kiinnostuisi ap:n kaltaisesta ääliöstä.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut.
Onneksi äitini nai itseään yksinkertaisemman miehen.
Väität, että mies voi olla yksinkertaisempi kuin nainen?
MIESVIHAA!
Ruikuttamalla naisenpuutetta vauvapalstalla? Miesvihaa!