Osaava ja älykäs nainen on epäseksikäs

Vierailija

Ei se ole naisen vika, mutta jotenkin sellainen nainen, joka on kaikessa paitsi naisellisissa asioissa minua huonompi, kiihottaa eniten seksuaalisesti ja saa munan aidosti kovaksi. Tämmöisen naisen kanssa menisin myös mieluiten naimisiin. Ainut haittapuoli on, että jos lapsia tekee, niistä ei tulisi yhtä älykkäitä kuin minä olen, elleivät onnekkaat sitten peri kokonaan minun älyäni.

Naiselliset asiat eivät muuten ole mitään negatiivisia. Lasken niihin kuuluviksi mm. kielipään, ihmissuhdetaidot ja empaattisuuden.

Terveisin DI

Sivut

Kommentit (49)

Vierailija

Aijaa, mä olen ihan eri mieltä. Matemaattis-loogisesti älykäs nainen on kuuminta mitä löytyy kunhan ei halua lapsia

T. Toinen DI

Vierailija

Taisi myös isäsi olla samoilla linjoilla valitessaan tulevien lastensa äitiä. Lopputulos on siis nyt nähtävissä sinussa, sutta ja sekundaa tuli...

Hshh

Miksi muuten nainen syyttää miestä siitä että ei saa seksiä kun se syy löytyy usein peiliin katsomalla. Mies tarvitsee samantasoisen naisen. Nykyään tuo on vääristynyt kun ruma ja lihava nainen kykenee saamaan normaalin miehen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teinä olisin tyytyväinen, jos nyt yleensä löytyy nainen joka innostuu insinööristä.

Tietääkseni naiset ovatkin kiinnostuneempia akateemisista kuin amiksista. Tästä olemme samaa mieltä.

AP

Ddr

Nainen on tarpeeksi älykäs jos osaa ottaa suihin oma aloitteisesti. Muutenkin älylliset keskustelut käydään pääasiassa mies seurassa kavereitten kesken.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nainen on tarpeeksi älykäs jos osaa ottaa suihin oma aloitteisesti. Muutenkin älylliset keskustelut käydään pääasiassa mies seurassa kavereitten kesken.

Tää on totta. Vai montako naisfilosofia historia tuntee? :DDDD

Vierailija

Kuulehan nyt sinä, joka teet jatkuvasti näitä avauksia, jotka on kirjoittanut milloin "DI", milloin "insinööri", milloin vain M sen ja sen ikäinen. Voisitko lopettaa? Vituttaa tämä jankkaus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tää on totta. Vai montako naisfilosofia historia tuntee? :DDDD

Miten hyvin tunnet nykyfilosofiaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se ole naisen vika, mutta jotenkin sellainen nainen, joka on kaikessa paitsi naisellisissa asioissa minua huonompi, kiihottaa eniten seksuaalisesti ja saa munan aidosti kovaksi. Tämmöisen naisen kanssa menisin myös mieluiten naimisiin. Ainut haittapuoli on, että jos lapsia tekee, niistä ei tulisi yhtä älykkäitä kuin minä olen, elleivät onnekkaat sitten peri kokonaan minun älyäni.

Naiselliset asiat eivät muuten ole mitään negatiivisia. Lasken niihin kuuluviksi mm. kielipään, ihmissuhdetaidot ja empaattisuuden.

Terveisin DI

Olet siis epävarma itsestäsi... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuulehan nyt sinä, joka teet jatkuvasti näitä avauksia, jotka on kirjoittanut milloin "DI", milloin "insinööri", milloin vain M sen ja sen ikäinen. Voisitko lopettaa? Vituttaa tämä jankkaus.

Suosittelen sinulle piristävää iltalenkkiä jatkuvan vauva-palstalla kyttäämisen sijaan :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat