Miten kukaan voi olla niin julma..

eemeli

Hei vaan:)
En tiiä onko tää oikea paikka avautua mut mieluusti kuulisin kommentointia ja ohjeita miten mun pitäs elämää eteenpäin jatkaa.. ;)
Tää ei oo satu vaan tosi tarinaa elävästä elämästä.

Tapasin ihastuttavan naisen netissä, viikko kirjoteltiin kunnes hän pyysi mua soittamaan..tietysti soitin ja nainen oli täysin myyty, hän ihastui minuun totaalisesti ja kaverinsaki huomasi et nyt on likalla menny pasmat sekasi..jotain outoa oli tapahtunu:)
Meni viikko ja hän kutsui mut luokseen vaikka ei kuulemma ollu hänen tapaistaan koskaan kotiin kutsua silloin kun lapset on paikalla.. Olin vaan tehny niin suuren vaikutuksen ettei hän välittäny :) Ja olihan meillä mukava ilta ja aivan taivaallinen yö..todella nautinnollinen! Kuitenkin aattelin aamulla poistua kun hänellä kuitenkin oli lapset ja aattelin etten halua liikaa häiritä heidän lauantain viettoa. Kotiin tullessa kuitenkin kyselin et voisko hän tulla mun luo.. ja onnistuihan se, lasten hoito järjestyi jotenkin ja taas saatiin viettää nautinnollista aikaa kahestaan :) Sunnuntaina hänen piti tietysti lähtä mut viestejä vaihettiin ja soiteltiin ja tiistaina viimein pääsin hänen luokseen..vietettiin todella ihana yö yhessä :) Sovittiin et torstaina tuun taas mut mulla meni töissä pitkään enkä voinu mennä..ehkä parempi niin kun myöhemmin kuulin et hänen ex oli kuullu et tuun ja oli tullu kyttäämään millanen tyyppi sieltä tulee..oli kuulemma yön yli siellä aikaa viettäny ja aamulla vasta poistunu..aika outoa käytöstä minusta. Viimein koitti perjantai jota molemmat oli kovasti oottanu et päästään viikonloppua yhessä viettään ;) Kun hänenkin tyttärellä oli isä viikonloppu niin voitas ihan rauhassa olla ja toisistamme nauttia:) Mut matkalla oli pitäny jo pysähtyy puhelimeen.. ei ollu sopivaa et tytön äiti vois mennä minne haluaa omalla vapaallaan.. no onneksi asiat järjesty ja saatiin viettää uskomattoman ihanaa aikaa kahestaan:) Lauantai aamu..oon heränny aikasemmin ja kuulen rakkaani heräilevän ja vien aamukahvit sänkyyn hellittelyn kera :) Päivällä taas joutuu kuunteleen puheluita kuinka hankalaa elämä on kun lapsen äiti ei oo kotona..hänen ex raivoaa ja hetken näyttää et en seuraavaa yötä saa armaani kanssa viettää :( Lopulta kuitenkin saadaan vielä yhessä ilta ja yö olla ;) Ihana viikonloppu..hänen sanojensa mukaan "paras viikonloppu ikinä!"
Alku viikko taas menee viestien ja soitellen kunnes hetki saadaan keskiviikko aamuna tavata..muutama minuutti mut äärettömän ihana tuokio kun saa rakasta suukotella ja halia ;) Ne minuutit on iäksi jääny muistoihin.,paremmin ne muistaa kuin ihanat yöt jotka yhessä nautiskellen vietettiin ;) Sovittiin et hän tulee mun luo torstaina kun hänellä on vapaata ja tietysti olin täpinöissään innokkaana oottamassa..töistäkin karkasin et pidempään ehittäs yhessä olla;)
Sit hän ilmotti ettei voikkaa tulla..olin aivan maani myyny kun niiiiin pitkään olin oottanu.. No ajattelin et viikonloppu on kohta ja hänen tytär menee isälleen niin voidaan olla taas yhessä:) Mut miten kävi..hän vaan ilmoitti ettei voi mun kanssa olla..hänen täytyy nyt elää vaan täysin lapsensa ehdoilla. Tyttärellä on kuulemma kaikki hyvin isänsä luona kun tietää et äiti on kotona häntä oottamassa..
Minusta kauheesti tykkää muttei voi jatkaa koska haluaa vaan aina lapsensa parasta..Täytyy elää täysin lasten ehdoilla. Tosin pelkään ettei hän pelkästään lasten ehdoilla joudu elämään:(
En saa vastauksia viesteihin enkä puheluihin enää.. Mitä voin tehdä? Ei minusta kenenkää pitäs joutua toisten ehdoilla elämään vaan tehdä itse mitä milloinkin haluaa:) Ja miten se voi olla mahdollista et nainen jota on pahoinpidelty henkisesti ja fyysisesti vieläkin alistuu exän tahtoon?
Ja se et saa toisen tykästymään ja sanoo itekki valtavasti nauttivansa..se on minusta niin julmaa yhtäkkiä lopettaa ilman mitään selityksiä.. :(

Kommentit (8)

Vierailija

No selittihän hän? Hän haluaa laittaa lapsen etusijalle ja unohtaa muut jutut. Vaikka eksällä saattaa olla vaikutusta tähän päätökseen, saattaa lapsi oikeastikin oireilla, jos joutuu yhtäkkiä olemaan paljon hoidossa/isällään. Onko tuo sitten reilua, ehkä ei, mutta ei nyt julmaakaan.

Vierailija

Anteeksi mutta olisit vähän voinut tiivistää tuota ulosantia. Kauhee litanja kaikkea turhaa välissä ja koko ongelma vasta aloituksen lopussa, ei tuollaista tekstiä ilman kunnon jakoja ja oikeinkirjoitusta jaksa lukea kukaan. Niin mikäs se ongelma taas olikaan sulla?

Vierailija

Ihanaa, nauttia, ihana yö ja ilta, ihanaa, armaani, viettää yhessä, nautinnollista, soitella, nauttia, ihanaa :) ;) :) ;) :) ;) :) ;) :) ;)

Vierailija

Se käytti sinua. Sai eksän mustikseksi. Veikkaan, että haluaa eksän takaisin. Ei selity muulla. Mene eteenpäin ja unohda tuollainen naikkonen.

Vierailija

Tosiasia valitettavasti on se, että nainen ei pitänyt sinusta niin paljon kun sinä hänestä.

Jos hän olisi ollut hullun sinun, niin hän olisi varmasti halunnut jatkossakin nähdä. Vaikka hänellä onkin lapset.

Jokin sai hänet peruuttamaan. Jos se on exä, niin se johtuu vain siitä, että hän haluaa exän takaisin. Tai sitten jokin sinussa haittasi liikaa jotta haluasi suhdetta jatkaa kanssasi. Oletko liian takertuva, imelä, huono sängyssä, huono hygienia? tms. jokin mitä et ehkä koskaan saa tietää..

Sydänsuru vie aikansa, mutta kyllä selviät siitä. Nokka kohti uusia seikkailuja!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat