Mitä uutta olet oppinut tänä vuonna?

Vierailija

Minä olen ihan yllättäen oppinut kutomaan katsomatta silmukoita, ts. esim telkkarin edessä. Olen huono kutoja, ja kutomisrysäysten väliin jää vuosia.

Nyt vaan napsahti ja hei hurraa, osaan!! :D

Kommentit (3)

Vierailija

Näin vuosien jälkeen vasta tajusin, että anoppi on kaksinaamainen ja juoruaa selän takana. En olisi koskaan uskonut, ellen itse olisi ollut kuulemassa. Näin sitä vaan erehtyy ihmisestä. Todella surullinen ja petetty olo.

-  N38, naimisissa12v.

Vierailija

Tänä vuonna opin:

-paljon ruotsia ja matikkaa. Viime jouluna osasin hädintuskin muodostaa "minulla on kissa" -tyyppisen lauseen ruotsiksi ja matikkakin oli hepreaa, nyt valmistaudun kirjoituksiin ja viimeisen vuoden koulumenestyksen perusteella E kummastakin on ihan saavutettavissa.
-päättämään itsekkäästi tekemisistäni ja menoistani. Jos en halua tehdä jotakin, mun ei ole pakko, oli kyse sitten kissanristiäisistä, tiskaamisesta, treenaamisesta tai ruoanlaitosta. En pukeudu muiden mukaan tai anna muiden mielipiteiden vaikuttaa siihen miten aikani vietän.
-selviän aika monesta asiasta mikä tuntuu ylitsepääsemättömältä
-jotkut ihmiset ei muutu ikinä, ja niistä pitää päästää irti. Etenkin jos itse on muuttunut valtavasti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat