Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaannuinko turhaan

Vierailija

käytän muutamalle vieraalle pitemmän ajan kuluessa samoja lakanoita (yyksi yöpyminen /vieras) ja sanoinkin siitä nyt yhdelle. Hän totesi siihen että 'joo haistoinkon sen'. Minusta oli asiatonta.

Kommentit (9)

Vierailija

Et, sinulla on kaikki oikeus käyttää just niin haisevia lakanoita kuin haluat ilman että siitä saa ystävät huomauttaa. Joku voisi väittää että kun vielä itse otit asian puheeksi niin kommentti olisi ihan sopiva, mutta muista että se on vain vallankäyttöä ja yritys käyttää semanttista kikkailua sinun tunteidesi vähättelemiseksi!

Vierailija

Täh..yökkis!Ja sää meinaat et loukkaannut?Sinuna pyytäisin anteeksi että olet jättänyt edellisen vieraan lakanat seuraavalle..näin ne taudit ja madot ja kirput ja täit leviää..

Vierailija

Otapa nyt lipeä kauniiseen käteen ja lähde joelle keittelemään niitä vieraslakanoita. Tai sitten heität lakanat pyykkikoneeseen JOKAISEN vieraan jälkeen, kuten meillä normaali-ihmisillä on tapana.

Vierailija

Mäkin tarjosin tänään vieraalle kahvia ja maitoa, en itse juo kumpaakaan. Kehtasi valittaa, että ei oikein maistu ja pilalla on! Samat porot ovat ihan hyvin palvelleet kymmenen viimeistä vierastakin ja maitopurkissakin oli ihan hyvin jäljellä, vaikka lokakuussa ostin. Että kehtasi!!

Vierailija

Nyrkkisääntönä voidaan pitää,  että vieraalle tarjotaan puhtaat lakanat ja puhdas peti. Ei toisten yönhkisiä ja haisevia lakanoita. Kiitos.

Vierailija

Loukkaannuit täysin turhaan, tämä on ilmiselvä trolli. Ystäväsi olisi pitänyt loukkaantua saastalakanoistasi.

Toisaalta itse sain nukkua entisen mieheni exän lakanoissa tapailuvaiheessa, ja se exä sitten nukkui minun hikilakanoissani vieraillessaan, että on teitä laiskoja ja/tai pihejä sotkupekkoja moneen junan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat