Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko soittaa tänään vuokra-asunnosta

Ehtiikö mennä vkonloppuna :(

Vai onko liian epäkohteliasta häiritä itsenäisyyspäivän aattona + lauantaina? Kyseessä siis yksityinen vuokranantaja.

Olisi aivan täydellinen asunto tarjolla. Ja todella paljon edullisempi kuin muut vastaavat samalla alueella..

Peukku ylös tänään soittamiselle, peukku alas maanantaihin odottamiselle!

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä mä voisin lauantaina soittaa. Sunnuntaina en välttämättä, vaikka ei olisikaan itsenäisyyspäivä - miellän sunnuntain tavallaan "pyhäksi".

Vierailija

Ei minun vuokra-asunnossani ole mitään päiväkohtaisia soittorajoituksia. Voin soittaa täältä arkena ja pyhänä, päivällä tai vaikka yöllä. 

Vierailija

Itse laittaisin s.postia ja soittaisin maanantaina "joo mä tossa laitoin lauantaina s.postia koskien...". Itseäni ainakin vituttaisi jos joku soittaisi vkl ja antaisin kostona jollekkin toiselle (sad but true), tosin olen soittanut vappuaattona koska sähköt oli poikki, laskut olin maksanu ja viereisissä kämpissä ja käytävällä toimi sähköt kumminkin ja sulakkeet testattiin jne, mutta mielsin sen "hätätapaukseksi" ja mojovat pahoittelut häirinnästä..

Vierailija

Onko se nyt siis tullut juuri tarjolle jonnekin sivulle, vaikka Tori.fi? Yleensä niissä lukee mihin aikoihin yhteydenottoja toivotaan.

Vierailija

Voit soittaa nyt, jollei siinä nimenomaan lue, että soita jonain tiettynä aikana.Vuokranantaja haluaa vuokrata asuntonsa ja haluaa tehdä sen mahdollisimman nopeasti.

AP tässä

Ei ollut mitään toivomuksia mihin aikaan voi olla yhteydessä. Päätin soittaa ja meni onneksi suoraan vastaajaan.. Nyt ärsyttää, kun tuli mieleen, että varmaan laittanut kaikki vieraasta numerosta tulevat soitot vastaajaan, kun ei halua vkloppuna hoitaa näitä asioita. Pitääköhän mua nyt ihan tahdittomana + jännitin niin paljon että se vastaajaviestin kuunteleminen on varmaan kiusallista :D Voi apua..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mitään toivomuksia mihin aikaan voi olla yhteydessä. Päätin soittaa ja meni onneksi suoraan vastaajaan.. Nyt ärsyttää, kun tuli mieleen, että varmaan laittanut kaikki vieraasta numerosta tulevat soitot vastaajaan, kun ei halua vkloppuna hoitaa näitä asioita. Pitääköhän mua nyt ihan tahdittomana + jännitin niin paljon että se vastaajaviestin kuunteleminen on varmaan kiusallista :D Voi apua..

Tai sit se vaan haluaa saada ensikäsityksen vastaajan kautta. Tai just tällä hetkellä ei voi vastata puhelimeen.  Jos ei haluaisi viikonloppuna hoitaa, niin kyllä se olis sen ilmoituksessa maininnut.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat