Onko muita lisäkseni, jotka ovat helpottuneita jätettyään ex- miehen?

Vierailija

Mieheni seura oli ahdistavaa kaikintavoin, nyt on hyvä olla itsekseen, vapauttavaa. Miten sinun ex- miehesi käyttäytyi?

Kommentit (2)

Vierailija

Kyllä! En muista koska viimeksi olisin hymyillyt yhtä leveästi ja ollut yhtä levollinen kuin sen jälkeen kun pistin silloisen miehen kävelemään. Tuntui kuin valtava taakka olisi laskeutunut hartioilta. Ihan mahtava tunne, kaikkivoipainen.

Minun mieheni oli juoppo joka pyöritti muita naisia, narsistisia piirteitä sekä henkistä väkivaltaa. Että tällainen joka anopin unelmavävy :(

Olisin jättänyt hänet jo paljon aikaisemmin mutta en halunnut pilata hänen lapsiensa suunniteltuja kesälomareissuja. Niistä olisi tuskin tullut mitään jos miehelle olisi tullut vielä uusi hyvä syy juoda, ero.

Vierailija

Täällä yksi TODELLA helpottunut. Mies alkoi ryypätä aivan liikaa, eikä suostunut hakemaan apua ongelmaansa. Saattoi vetää viikon ryyppyputken selviämättä siinä välissä ollenkaan. Mulla tuli mitta täyteen ja jätin sen rentun. Paras teko ikinä!

Mies kohteli silti mua aina hyvin, mutta en enää jaksanut katsella sitä örveltämistä. Eikä ollut kovin kivaa siivota oksennuksia yms. Todella harmi, että muuten hyvä mies pilasi itsensä.   :(

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat