Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pienehköön kuntaamme tulossa toinen VOK

Vierailija

Ekassa "alaikäisiä" noin 30. Tähän toiseen tulee aikuisia noin 40. Huhujen mukaan. No eihän kunnan siitä tarvitse tiedottakaan. Alan pelätä pimeällä liikkumista. Tämä on ollut rauhallinen paikka.

Kommentit (9)

Vierailija

Olrn lopettanut juoksemisen samasta syystä. Eipä valoisaan aikaan ehdi. Tämä on harmillista mutta silti valinta. Valintaa ei ole niillä jotka joutuvat liikkumaan öisin ja iltaisin vaikkapa työn vuoksi. Nyt poliisikin myöntää että pelkää. Tavallinen tallaaja on nouden edessä vielä paljon heikommassa asemassa.

Vierailija

Ei kukaan tuttu naispuoleinen enää uskalla liikkua vapaasti, kun pelkää raiskausta. En minäkään. No, tuollahan ne kiihkoimaamit irakissa saarnaa islamin levittämisestä, täähän tässä nyt idea vissiin oliki lähtee eurooppaan, lietsomaan pelkoa ja "islamin siementä"... miks nää muute olis kaikki nuoria miehiä? Osa on lomailemassa all inclisevena, saa rahaakin, osa on oikeesti pakolaisia ja osa tätä alinta sontaa.

Vierailija

Olen koiran kanssa mennyt tietyn lenkin pimeällä välillä. Tämän jälkeen en uskalla jos tuo huhu toteutuu. Ao

Vierailija

Olen miettinyt tosi paljon tätä asiaa. Miten ihmeessä esim. työssäkäyvät vanhemmat pystyvät turvaamaan lasten koulu-, harrastus-, ja muut matkat? Syrjässä asuvat varsinkin. Aamulla on hämärää vielä yhdeksän aikaan ja illalla jo puoli neljän aikaan, pohjoisessa vielä aiemmin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt tosi paljon tätä asiaa. Miten ihmeessä esim. työssäkäyvät vanhemmat pystyvät turvaamaan lasten koulu-, harrastus-, ja muut matkat? Syrjässä asuvat varsinkin. Aamulla on hämärää vielä yhdeksän aikaan ja illalla jo puoli neljän aikaan, pohjoisessa vielä aiemmin.

Niinpä, samaa mietin itsekin. Se vanhempien ahdistus on varmasti kovaa. Kuvottaa et meidän teinit (eli suurelta osin lapset!) on joutunut kärsimään tästä nykyisestä ihmisvirrasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat