Ketään hyvin älykästä INFP-tyyppiä paikalla?

Vierailija

Jos on, niin mitä sinulle kuuluu? Koetko pääsi sisällön haastavaksi, vai oletko löytänyt tavan hyödyntää kapasiteettisi?

Sivut

Kommentit (45)

INFP

Joo kiitos, olen löytänyt. Hyvää kuuluu :) Kyllä siinä jonkin aikaa meni ja tie oli välillä aika mutkainen, mutta nyt teen juuri sitä, mistäå tykkään :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo kiitos, olen löytänyt. Hyvää kuuluu :) Kyllä siinä jonkin aikaa meni ja tie oli välillä aika mutkainen, mutta nyt teen juuri sitä, mistäå tykkään :)

No kerrohan, mistä itsesi löysit? Ap

INFP

Minulla oli tietty aavistus itselleni sopivasta alasta jo nuorena. Kokeilin välissä kaikenlaista muuta, kunnes sitten vihdoin päätin, että nyt loppuvat kokeilut ja keskitytään siihen, mikä on alunperinkin kiinnostanut. Toisaalta kiinnostus kaikkeen mahdolliseen kuuluu INFP:n piirteisiin, joten kauhean yksioikoinen uravalinta tuskin olisi edes mahdollinen.

ehkä älykäs ehkä en, mutta int...

En tiedä miten itse määrittelisin hyvin älykkään... Ehkä en siihen luokkaan ihan kuulukaan. Olen infp ja ÄO Mensan testien mukaan 139. Löysin itseni yliopistolta tutkimustehtävistä ja elämäni on erittäin mielekästä ja palkitsevaa kaikin puolin.

Vierailija

Täällä yksi! ja sama homma, muutaman mutkan kautta päädyin haastavaan mutta erittäin antoisaan opiskelupaikkaan :) 

Vielä samanhenkistä puolisoa odotellessa...

Vierailija

Kiitos kommenteista, tunnistan niistä itsenikin näköisiä asioita. :) Missä muussa työssä meidänlaisemme voi loistaa kuin tutkijana? Ap (jolla on urahaasteita, varmaan juuri senkin takia että kaikki kiinnostaa)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan me ollaan poikkeuksellisen älykkäitä.

Näin on, ainakaan Mensan nettitestistä ei ole mahdollista saada muunlaisia tuloksia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, ainakaan Mensan nettitestistä ei ole mahdollista saada muunlaisia tuloksia.

Toivoisin, että tässä ei alettaisi keskustella tähän tyyliin. Itselleni älykkyys on aiheuttanut elämässä tosi paljon turhautumista ja ulkopuolisuuden ja erilaisuuden tunteita, joita ei vaikuta ymmärtävän kuin saman läpi käynyt. Ap

Vierailija

Minulla muuten on puolisona ESNT, joka ei ole elämässään lukenut ainuttakaan kirjaa eikä ole yhtään älyllinen tyyppi. Että ei sen puolison välttämättä tarvitse olla samanlainen, se voi olla myös vastakohta. :D Ap

INFP

Joo, todellakin tunnen olevani usein ihan vieraalta planeetalta, kun puhun sellaisten ihmisten kanssa, joilla ei ole yhtä harvinaisia kiinnostuksenkohteita kuin minulla. En tiedä, onko kyse niinkään älykkyydestä kuin ihan vain kiinnostuksenkohteista, koska tiedän myös hyvin älykkäitä ihmisiä, jotka eiväöt harrasta ns. korkeakulttuuria tai lue kaunokirjallisuutta samalla tavoin kuin minä, joten myös heidän yleissivistyksensä on rajoittuneempi eivätkä pysy oikein jutuissa mukana. Mutta saattavat seurata esim. politiikkaa tai talousuutisia hyvinkin ahkerasti, eli kyse ei ole mistään tositv:tä töllöttävistä kaljanlipittäjistä, vaan älykkäistä ihmisistä, joilla vain on huomattavasti rajoittuneemmat kiinnostuksenkohteet ja ennen kaikkea mustavalakoinen arvomaailma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin, että tässä ei alettaisi keskustella tähän tyyliin. Itselleni älykkyys on aiheuttanut elämässä tosi paljon turhautumista ja ulkopuolisuuden ja erilaisuuden tunteita, joita ei vaikuta ymmärtävän kuin saman läpi käynyt. Ap

No kun ei se nyt vaan toimi, että esittelee itsensä tyylin olen hyvin älykäs. Se ei ole uskottavaa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat