Mitä veetä Huutiksen sivuille on tapahtunut???!!

Vierailija

Yritin uusia myynti-ilmoituksia pitkästä aikaa ja nyt pitäisi muka antaa postinumero (PAKOLLINEN tieto) ja pitää valita kuntoluokitus (PAKOLLINEN tieto). Ja kuvatkin pitäisi räpsiä uudestaan.
ARGH.
Mulle ei todellakaan mikään nouto sovi (liikaa ohari noutajia) eli en todellakaan halua laittaa mitään helkkarin postinumeroa esiin. Ja 00000 muoto ei kelpaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
MInä olen laittanut lähikaupungin postinumeron

Kivat sulle jos vaihtoehtona on nouto. Postittaessa tai ostajana ei väliä mutta myyjänä kyllä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ole myymättä sitten, nirso.

Siis miten helvetissä mä olen nirso???!!

Jos olen aikaisemmin tarjonnut noutoa ja 1/10 ihmisestä on tullut noutamaan SOVITTUNA aikana, loput on joko peruneet X kertaa tai eivät ole ilmoittaneet mitään, ettei tule. Ja mä sitten odotan "koko" päivän kotona tai pahimmassa tapauksessa kiikutan parin euron tuotteen toiselle puolelle kaupunkia ja pyörin siellä turhan panttina pari tuntia.

Vierailija

Voit edelleen myydä vain postitse, vaikka se postinumero on pakollinen. Sen kun ilmoittaa, että vain postitse. En minä ainakaan joutunut uusia kuvia räpsimään. Kuntoluokituksenkin nyt pistää mitä tahtoo, kunhan kohdekuvauksessa selvittää tuotteen kuntoa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat