Onko tässä mukava hemmottelupaketti

jul

joululahjaksi?

Sukulaisen omat toiveet olivat vain joulu-cd ja suklaata. Nuo vielä on hankittava. Mutta sen lisäksi ajattelin laittaa mukaan 2 pehmoista vilttiä, saunatuoksun, saunatuoksukupin, 2 aikuisille tarkotettua värityskirjaa.

Hänellä kun on mieskaveri elämässään mukana, niin siksi 2 vilttiä ja värityskirjaa, kummallekin omansa.

Tietysti vielä mietin, että pitäisikö laittaa joku jouluinen laudeliinakin vielä pakettiin mukaan?

Suklaat ajattelin laittaa pakettiin mukaan omatekoisena karkkikuusi - askarteluna, jos vain tässä sen kerkeän väsätä. Lisäksi tuohon settiin ajattelin ympätä mukaan ison kynttilän - tuo parille tunnelmaa yhteisiin hetkiin.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

On pyytänyt cd:n ja suklaata...sinä viet lisäksi! tilaavieviä ja pölyä kerääviä vilttejä kaksin kappalein ja saunatuoksuja kippoineen. Jos käyttää saunatuoksua, niitä kippoja jo on...ja jos ei ole kippoa ei varmaan nauti niistä tuoksuistakaan, saa esim päänsärkyä.
Eli en ilahtuisi.
Toivottavasti itse tunnet lahjansaajan niin hyvin, että tiedät ilahtuuko ylimääräisestä vai ei.

alkuperäinen

No tuo lahjansaaja on itse sellainen, että häneltä tulee vaikka mitä pientä kivaa joka joulu.  Enkä itse kyllä ole läheskään noin idearikas lahjojen suhteen, mutta yritän parhaani mukaan häntäkin ilahduttaa.   Lisäksi vilteissä on hänen lempikuvio / -hahmo ja saunatuoksukippo on myös hänen lempihahmonsa.

Saatikka tuli häneltäkin sellaista viime jouluna ( laadukasta kylläkin ) etten voi niitä hetkilleen vielä missään pitää, ettei muksu riko esineitä.

Vierailija

Eikö yksi viltti riittäis, jos kynttiläkin tuomassa "tunnelmaa yhteisiin hetkiin"? Paremmin ne tunnelmat nousee, kun ei oo ylimääräsiä vilttejä välissä. :P

Vierailija

On mukava lahja, mutta mielummin yksi värityskirja plus kynät värittämiseen. Ei sitä tarvitse olla yhtä aikaa värittämässä ja voi olla, ettei kaikkia edes kiinnosta.

Yksi viltti myöskin riittänee.

Vierailija

Mä en haluaisi kaikkea tuota ylimääräistä ennestään täysiin kaappeihimme, mutta sinähän tunnet tämän sukulaisesi, joten voit varmaan arvella, että hän saattaisi pitää.

Vierailija

Minusta kuulostaa vähän liioittelulta. Tuossa on enemmän lahjoja, kun minä saan koko jouluna yhteensä (enkä valita, kun itse en halua ylimääräistä tavaraa nurkkiin pyörimään). Pitäkö tosiaan olla 2 vilttiä ja 2 värityskirjaakin? Muuten siis mukavan oloisia lahjoja, jos tiedät että saaja on tuon tyylinen :)

alkuperäinen

No häneltä kanssa tulee yhtä sun toista pientä kivaa.  Esim; viime jouluna saatiin 2 glögitiivistepulloa, suklaita,  kynttiläkipot ynnä muuta pientä.  Ei häneltä koskaan tule tyyliin minulle 1 paketti ja miehelle 1.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat