Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panosuhde--miten voi ilman tunteita siihen ryhtyä

Vierailija

vai onko tavallista toimintaa vain panna ja poistua?

Kommentit (4)

Vierailija

puhdas fuckbuddy suhde on juuri sellainen, että kun nähdään niin pannaan. sitten lähdetään kotiin. voidaan tietysti yhdessä sopia jos yökyläily kuuuu siihen. jos kaipaa halailua ja hengailua niin sitten mennään friends with benefitsillä. riippuu siis yhteisestä sopimuksesta.

Jos tunteet alkavat tuemaan mukaan niin sitten lopetetaan suhde (ellei toinen sitten tunne samoin). jos itse on sellaista tyyppiä, että kiintyy helposti tai itselle tunteet ja seksi kulkee käsikädessä niin fuckbuddy suhteeseen ei kannata ryhtyä.

Vierailija

Tunteet tulee mukaan jossain vaiheessa, joko miehellä tai naisella, valitettavasti.

Itse vain "panin ja poistuin", yhdessä olimme sopineet, että kyseessä on pelkkä seksisuhde ja minulle se kävi, olin juuri eronnut, enkä kaivannut muuta. No miehen aloitteesta pari kertaa viikossa-tapaamiset muuttuivat niin, että mies halusi nähdä joka päivä. Sitten tuli kuvioihin kaikenmaailman hempeilyt ja viikonloppu reissut. Peräännyin, koska minulla ei ollut "sellaisia" tunteita miestä kohtaan.

Vierailija

Mulla on tämmöinen vakipano. Olen hyvin kiintynyt häneen ja hän on paras ystäväni. Itse en pystyisi pelkkään panosuhteeseen. En myöskään rakasta miestä, eikä meistä voisi ikinä tulla paria.

Se kiintymys ja ystävyys tuo suhteeseen kuitenkin mulle sellaisen luoton, että voin heittäytyä seksiin täysillä. Voin luottaa häneen, rentoutua ja antaa vain mennä. Seksi ei ole koskaan ollut kenenkään kanssa upeampaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat