Toisenlaiset äidit, NYT!!!

Vierailija

Mitä mieltä? En voi sille mitään, että vähän epäilyttää...

Kommentit (15)

Vierailija

Sanokaa nyt joku suoraan. Miksi joku mies haluaa suomalaisen yksinhuoltajan, jolla viisi lasta kahden eri miehen kanssa? Ja heti laittaa naisen uudelleen paksuksi. Voiko olla Real Love?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sanokaa nyt joku suoraan. Miksi joku mies haluaa suomalaisen yksinhuoltajan, jolla viisi lasta kahden eri miehen kanssa? Ja heti laittaa naisen uudelleen paksuksi. Voiko olla Real Love?

Oon miettiny ihan samaa. Tuttavapiirissä on vaikka mitalla uusperheitä, joissa mies seurustelee yksinhuoltajan kanssa ja lapsia tulossa. Suomalaisia tosin, joten tuskin sen spekulointi ställä palstalla kiinnostaa.

Vierailija

Eniten ihmetyttää se, että on heti hankkiutunut raskaaksi miehelle, joka tulee kuitenkin melkoisen HIV- vaarallisesta maasta verrattuna Suomeen. Ajatteliko yhtään että onko mies terve? Naisen terveys tärkeä, varsinkin kun yksinhuoltaja jo noin monelle lapselle..

Vierailija

Joten säälittää tuo nainen. En kyllä yhtään luottaisi tuollaiseen uuteen tuttavuuteen ulkomailta. Ja kun se oleskeluluvan saaminen taitaa olla se tärkein asia. Edellinen mieskin lähti kun vauva oli juuri syntynyt.

Vierailija

En nähnyt alusta ja jäin miettimään miten nopeasti on edellisen vauvan jälkeen mies vaihtunut kun se Samto (sori jos nimi väärin) oli vielä ihan taapero ja tämä uusi vauva kuitenkin miehen esikoinen.
Ja miksi tämä äiti puhuu lapsille englantia kun ei selvästi ole lähelläkään äidinkielen tasoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mies kommentoi tosta naisesta ihan alussa että " onko toi siis raskaana?" Ja oli joku 7 kuulla ;D

Siis niinq ;D ;D

Vierailija

Kieltenopettajana olen hiukan huolissani noiden lasten kielellisestä kehityksestä.. Äiti puhui jostain syystä englantia lapsille, vaikka se hänen englanti ei mitenkään tasokasta ollut. Mies kaiketi puhuu englantia lapsille, vaikka hänenkään äidinkielensä se ei ole. Lapsista voi tulla kielipuolia, eivät osaa mitään kieltä kunnolla! Kotona sanasto on muutenkin helposit yksinkertaista mutta sitten se vasta niukkaa onkin jos ei puhu kieltä jonka hallitsee erinomaisesti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat