Facebook jouluapu..

Vierailija

Hei! Haastan nyt kaikki auttamaan jouluapu Pirkanmaa ( koko Suomi)- sivuston perheitä. Itse en kykene enää auttamaan. Yhden lahjakortin sain postitettua. Paljon vielä perheitä ilman apua 😊

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En huomannut tuolla ensimmäistäkään perhettä. 

Jouluavussa?

Suosittelen vilkaisemaan uudelleen vahvempien lasien kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huomannut tuolla ensimmäistäkään perhettä. 

Jouluavussa?

Suosittelen vilkaisemaan uudelleen vahvempien lasien kanssa.

Joo, haulla löytyi Jouluapu Pirkanmaa -tapahtuma, mutta nyt löytyi yhteisökin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sekin on väärä 😊 Jouluapu pirkanmaa + koko suomi

Mitä helvetin järkeä on perustaa Pirkanmaan Jouluapu ryhmää, jos se kuitenkin koskee koko Suomea? 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai sitten samat ihmiset keräävät useampia lahjoja eri yhteisöistä...

Mä oon bogannut yhden, joka aika usein on puolustelemassa jos joku älähtää näistä hupikerjääjistä. Tällä leidillä siis kämppä sisustettu viimeisen päälle ja instassa esittelee (merkki)laukku ym. ostoksia, käy kampaajalla säännöllisesti, kerjää itselleen ja kakaroilleen kaiken ja samalla myy merkkivaatteita livekirpparilla.

Jos mä olisin pa ja pitkäaikaissairas ja -työtön, niin lähtis aika vikkelään Riviera Maisonit myyntiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten samat ihmiset keräävät useampia lahjoja eri yhteisöistä...

Mä oon bogannut yhden, joka aika usein on puolustelemassa jos joku älähtää näistä hupikerjääjistä. Tällä leidillä siis kämppä sisustettu viimeisen päälle ja instassa esittelee (merkki)laukku ym. ostoksia, käy kampaajalla säännöllisesti, kerjää itselleen ja kakaroilleen kaiken ja samalla myy merkkivaatteita livekirpparilla.

Jos mä olisin pa ja pitkäaikaissairas ja -työtön, niin lähtis aika vikkelään Riviera Maisonit myyntiin.

Nuo ihmiset pitäisi niin ilmiantaa aina kun yrittävät saada lahjoituksia nyyhkytarinoillaan...

On totta kai ihmisiä, jotka oikeasti sitä jouluapua tarvitsevat ja ovat siitä kiitollisia, mutta kiitos noiden rottien nämä oikeasti apua tarvitsevatkin kärsivät, kun potentiaaliset lahjoittajat kyynistyvät koko hommaan huijauksien takia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat