Haluan työn jota voi tehdä kotoa käsin!

Vierailija

Mikä olisi tällainen työ? Teetkö sinä sellaista työtä? Työn pitäisi olla varma, eli ei mitään kirjailijaa tai taiteilijaa. Mahdollisimman vähän sosiaalista kanssakäymistä. Jos teet tällaista työtä, kertoisitko kattavasti minkä koulutuksen olet käynyt, mikä on ammattinimikkeesi ja mitä työnkuvasi pitää sisällään?

Kommentit (11)

Vierailija

Teen tällaista työtä. Olen opiskellut yliopistossa filosofian maisterin tutkinnon pääaineena matematiikka, sivuaineina tietojenkäsittelytiede ja tilastotiede. Tittelini on tilastoasiantuntija ja työhöni kuuluuu tilastointia, raporttien laadintaa ja tilastotietokantojen koodausta. Joudun pitämään yhteyttä myös muihin henkilöihin, mutta tämä onnistuu sähköpostilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teen tällaista työtä. Olen opiskellut yliopistossa filosofian maisterin tutkinnon pääaineena matematiikka, sivuaineina tietojenkäsittelytiede ja tilastotiede. Tittelini on tilastoasiantuntija ja työhöni kuuluuu tilastointia, raporttien laadintaa ja tilastotietokantojen koodausta. Joudun pitämään yhteyttä myös muihin henkilöihin, mutta tämä onnistuu sähköpostilla.

Jatkan vielä: kävin just läpi kalenterini ja olen ollut sähköpostin ulkopuolella sosiaalisessa kanssakäymisessä tämän vuoden aikana seuraavasti: 2 Lync-palaveria ja 2 matkaa (yhden työpäivän molemmat) aineiston keräämistä varten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joku verkkokauppa?

Ap halusi varman työn, joten yrittäminen jonkun verrkokaupan avulla ei oikein toimi. Oikeastaan ei kai paljon muita varmoja aloja ole kuin it-ala ja tilastopuoli, jota itse teen.

T: tilastoasiantuntija

Vierailija

Joo, eipä niitä noilla spektreillä ihan hirveästi ole... Mä teen itseasiassa kahtakin työtä kotona, mutta toinen on sosiaalinen ja toinen taiteellinen. Sopisiko joku kirjanpitotyö ehkä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Apua....pari hernettä mulle, kiitos:), Stubbille voisit kerrata prosenttilaskua.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat