Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kerron ateistiystävälleni totuuden

Vierailija
04.12.2015 |

siitä, että hän ei tule pääsemään taivaaseen. Käymmä välillä vilkkaita keskusteluja uskonnosta, ja hän aina sanoo, että pääseekö hän taivaaseen, vaikka ei usko jumalaan, koska on muuten hyvä ihminen. En ole raaskinut paljastaa hänelle totuutta vaan olen sanonut jotain tyyliin "minä en voi tuoimta vain jumala voi tuomita sinut" vaikka kyllähän raamatussa selkeästi kerrotaan, että ateistit joutavat helvettiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä kerron sulle totuuden: ei ole olemassa jumalaa eikä jumalia, ei taivasta, ei helvettiä. On ihanaa elää, kun tietää tämän totuuden. :)

Niin no, et voi todistaa, että jumalaa ei ole olemassa, enkä minä voi todistaa, että jumala on olemassa. Minä kuitenkin olen henkilökohtaisesti kokenut jumalan läsnäolon ja tiedän hänen olevan olemassa.

AP

Minä olen myös kokenut Lentävän spagettihiriviön henkilökohtaisen kosketuksen. Yhtä todellinen kuin sinunkin kokemuksesi. :)

Höpö höpö. Vaistoan että vitsailet tuolla lentävällä spagettihirviöllä. Minä tunnen ihmisen, joka uskoo oikeasti lentävään spagettihirviöön (mulla kesti pitkään uskoa että hän oikeasti uskoo siihen, luulin aina että hän vain vitsailee niin kuin sinä). Ajattele miltä hänestä tuntuu, kun porukka vitsailee hänen vakaumuksellaan :(

Vierailija
22/23 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei ateisti taivaaseen halua, kerro vaan jos haluat

Joku asia sentään, missä oikeus ja kohtuus tapahtuu. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ateistin helvetti voi olla taivas joka on täynnä uskovaisia

paradoksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi