Onko turn off, jos mies lukee kaunokirjallisuutta?

Vierailija

Olenko vähemmän miehekäs, koska luen tuommoista kirjallisuutta? Luen esim Bronten sisaruksia, vanhoja venäläisiä, ranskalaisia ja saksalaisia klassikoita - kaikkea syvällistä. Kyllähän noista kirjoista oppii yhtä sun toista, mutta minusta tuntuu, että muutun naismaisemmaksi, mitä enemmän luen. Pitäsikö lukea jotin miehekkäämpää säilyttääkseni tasapainon? Tuntuu, että kohta kelpaan vain joillekin sukupuolineutraaleille hipeille.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

No ei ole turn off! Klassikoiden lukeminenhan kasvattaa yleissivistystä ja antaa mahdollisuuden mielenkiintoisten keskusteluiden käymiselle.

Vierailija

Päinvastoin, minulle se on turn-on kun mies lukee. Oli sitten kyseessä mikä kirjallisuuden lajike tahansa, itse pidän fictiosta esim fantasia/scifi pääkategoriana. On vain ihanaa että jos olemme lukeneet saman kirjan niin voimme keskustella siitä, kaikilla on kumminkin oma näkemys mitä kirjoihin tulee.
En kykene ajattelemaan itseäni ihmisen kanssa joka ei lue, tai lukisi vain fakta liturgiaa, kun kirjat ovat paras tapa leventää näkemys horisonttia ilman että tarvitsee tuolista nousta.

Vierailija

Ei ole, pikemminkin päinvastoin. Olemme mieheni kanssa molemmat kovia lukemaan, mutta itse olen kirjallisuuden suhteen kaikkiruokainen, kun taas mies lukee lähinnä yhtä genreä. Hyvä näinkin on, mutta kiva olisi joskus keskustella yhdessä klassikoistakin. Älykkömiehet on kuumia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Taitaa se olla. Exä aina valitti, kun luen kirjaa ja kyseli miksen voi tehdä normaaleja miesten juttuja

No sun exä on ollut joku horo selkeesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa se olla. Exä aina valitti, kun luen kirjaa ja kyseli miksen voi tehdä normaaleja miesten juttuja

Horon määritelmä sen kuin laajenee. Ei ihme, että naisia haukutaan horoiksi, kun lähes jokainen ominaisuus tekee naisesta horon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Horon määritelmä sen kuin laajenee. Ei ihme, että naisia haukutaan horoiksi, kun lähes jokainen ominaisuus tekee naisesta horon.

Huumori ei siis välittynyt viestistäni, pahoittelut tästä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huumori ei siis välittynyt viestistäni, pahoittelut tästä :)

Taidan olla horo kun ei vitsi auennut.

Vierailija

Tuskin pelkkä kaunokirjallisuuden lukeminen kenenkään mielestä turnoff on. Mutta jos mies on sellainen Enbusken näköinen tissiposki taikinavartalo, joka ei tee mitään muuta kuin lukee kaunokirjallisuutta, niin voihan se monelle olla karkoitin. I

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olenko vähemmän miehekäs, koska luen tuommoista kirjallisuutta? Luen esim Bronten sisaruksia, vanhoja venäläisiä, ranskalaisia ja saksalaisia klassikoita - kaikkea syvällistä. Kyllähän noista kirjoista oppii yhtä sun toista, mutta minusta tuntuu, että muutun naismaisemmaksi, mitä enemmän luen. Pitäsikö lukea jotin miehekkäämpää säilyttääkseni tasapainon? Tuntuu, että kohta kelpaan vain joillekin sukupuolineutraaleille hipeille.

Minulle se olisi pikemminkin turn on,luen itsekin paljon,olisipa ainakin juteltavaa :) Noin ylipäätään olen sitä mieltä että ihmisten pitäisi lukea enemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko hän,mitä ne "normaalit miesten jutut" sitten on?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat