Onnellisesti parisuhteessa, ihastunut työkaveriin

Vierailija

Olen onnellisesti parisuhteessa rakastamani miehen kanssa enkä ole yhteisten vuosien aikana kokenut rakkauselämästäni puuttuvan mitään. Suhteemme on hyvä ja onnellinen ja suunnitteemme yhteistä tulevaisuutta.

Ja mitä tapahtuu.. Kuukausi sitten sain työparin, jonka kanssa klikkasi välittömästi. Tunnen koko ajan voimakkaan toisiaan puoleensavetävän jännitteen välillämme ja minun alkaa olla jopa hankalaa hillitä itseäni. Saan itseni tämän tästä kiinni kuvittelemassa meitä sekstailemassa ja ties mitä.

Samaan aikaan tunteeni kumppaniani kohtaan eivät ole muuttuneet lainkaan. Rakastan häntä valtavasti ja olen häneenkin edelleen yhtä hulluna. En koskaan pettäisi häntä ja pelkästään kuvitelmani toisesta miehestä jalkopäässäni tuovat huonon omatunnon.

Taidan sittenkin alkaa uskoa moniavioisuuteen. Olenko mielestänne kamala kumppani miehelleni? Onko teille käynyt näin ja miten saada tilanne laukeamaan (no pun intended)..

Kommentit (4)

Vierailija

Jos olet oman miehesi kanssa tosissasi, niin unohda se työkaveri. Älä anna mitään aihetta hänelle tehdä minkäänlaista aloitetta äläkä ainakaan itse tee. Kokemuksesta sanon. Siitä ei seuraa mitään hyvää. 

been there

Anna mennä vaan. Seksituokiot kesken työpäivän ovat aina olleet hyvin virkistäviä. Ei se puolisoasi satuta kun ei tiedä. Mutta älä nyt rakastumaan mene.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat