Toimeentulotukea ei taida saada, jos omistaa kesämökin?

Vierailija

Ymmärrän kyllä että turhahan sitä on maksaa ihmiselle, jolla periaatteessa on mahdollisuus realisoida omaisuutensa rahaksi ja elää sillä. Minua vaan ahdistaa, koska mökkini joka oli myös äitini lapsuudenkoti, rahallinen arvo on luokkaa 10 000€, eli vaikka saisinkin sen jotenkin ilveellä myytyä, eihän tuollakaan eläisi vyötä kiristäen kuin vuoden. Olen kuitenkin käyttänyt mökillä aikaa kuukausia joka vuosi, elänyt yhteensä varmaan 10 vuotta siellä, ja tunnearvoa sillä on niin paljon, etten myisi sitä edes sadasta tuhannesta tai parista. :( Jos jään toimeentulotuelle ensi vuonna, sen myymistä kuitenkin varmaan vaaditaan? Luulen että mieluummin alan vaikka varastamaan ja syömään roskiksista.

Kommentit (2)

Vierailija

sulle ei työttömyys korvaus riitä? Ast siis asunnossasi/kesämökissä ilmaiseksi ilman vuokraa, ja silti ei riitä? pistit hinnankin vähän liian alhaiseksi, noin halpaa kesämökkiä ei ole missään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
sulle ei työttömyys korvaus riitä? Ast siis asunnossasi/kesämökissä ilmaiseksi ilman vuokraa, ja silti ei riitä? pistit hinnankin vähän liian alhaiseksi, noin halpaa kesämökkiä ei ole missään.

Höpö höpö. Suomessa on valtavasti totaalisia muuttotappiokuntia joissa joutuu maksamaan jos haluaa mökistänsä eroon. Ja tämä onkin hyvä pitää mielessä kun asioi sossun kanssa. Eivät hekään sentään voi selittää mustasta valkoista. Tarkoittaa siis että ei välttämättä vaikuta mitään toimeentulotukeen vaikka joku mökin rotisko jossain olisikin.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat