Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen tainnut rakastua... onko paikalla muita vastarakastuneita? :)

Vierailija

Ihana tunne! Tutustuimme muutama kuukausi sitten, heti synkkasi ja olemme jatkuvasti yhteyksissä ja näemme niin usein kuin suinkin mahdollista. Sellainen aivan uskomaton sielunkumppanuus! Minkä lisäksi mies on hellä ja huomaavainen ja saa minut pyrkimään olemaan parempi ihminen. Sellainen että haluan olla hyvä tälle ihmisille ja rakastaa huonoista puolista huolimatta, joita tietysti on myös koska eihän kukaan sentään täydellinen ole. Lisäksi seksi on aivan upeaa :)

Onko täällä muita, joiden pimeää syksyä / alkutalvea piristää rakastuminen?
Noh kyllä saatte minun puolestani tänne kertoa vaikka pidempäänkin olisi rakkautta jo kestänyt :)

Kommentit (4)

Vierailija

Mäkin olen rakastunut, mutta valitettavasti yksipuolisesti. Mutta piristäähän se fantasiointikin, vaikka tietääkin että mitään mahdollisuuksia suhteeseen tai edes seksiin kohteen kanssa ei ole.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin olen rakastunut, mutta valitettavasti yksipuolisesti. Mutta piristäähän se fantasiointikin, vaikka tietääkin että mitään mahdollisuuksia suhteeseen tai edes seksiin kohteen kanssa ei ole.

Hienoa kyllä jos pystyt ottamaan tunteesi silti piristävänä... moni lannistuu yksipuolisista tunteista. Toivottavasti kohtaat vielä sellaisen ihmisen, jonka kanssa saat jakaa tuon tunteen :)

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä se ohi menee, ei hätää.

Niin kyllä varmaan tämä vastarakastumisen "huuma" vielä jossain vaiheessa ohi meneekin mutta aionkin nauttia tästä silti :) 

-ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat