Minkälainen on sitoutumispelkoinen mies?

Vierailija

Valitettavasti sellaiseen olen tainnut ihastua. Sanoo tykkäävänsä, mutta ei oikein tiedä, mitä elämältä haluaa.

Kommentit (2)

Vierailija

Moni haluaa vaihtelua pitkän suhteen jälkeen, ei sitoutumista . Olen itse nainen, eronnut ja en haaveile suhteesta, jossa asutaan saman katon alla. Suhde pysyy paljon parempana, kun asutaan eri osoitteissa. 

Vierailija

Vaikeimmillaan sellainen kuin viimeisin exäni johon tuhlasin 4 vuotta. Toisaalta ihastuu intohimoisesti ja viettelee vaivalla ja työllä. Kaikki onkin ensin ihanaa, mutta sitten kun itse alkaa tosissaan vastata toisen tunteisiin ja luottaa, niin alkaaakin vetäytyä. Yhtäkkiä mies toteaakin, että ehkä ei olekaan valmis suhteeseen, tai ei tiedä mitä haluaa.

No, ei se mitään, ajattelen minä, hänellä on toki oikeus olla olematta kanssani. Alan elää omaa elämääni, ottaa etäisyyttä, mutta taas mies alkaa romanttiseksi ja yrittää valloittaa minut takaisin. Nyt hän on kuulemma käsitellyt (vuosikausia sitten olleen) eronsa ja muut ongelmansa, ja tietää että haluaa olla loppuelämän kanssani. Ok, no, yritetään sitten uudestaan, hyvä että mies on miettinyt asioitaan yksikseen. Mutta sama toistuu, heti kun suhde alkaa vakavoitua, mies alkaakin käydä kylmemmäksi ja etäisemmäksi. Tässä kuviossa tosiaan tempoilin vuosikausia kunnes luovutin, ajattelin että mulla ei ole aikaa jäädä odottelemaan saako se mies joskus 50-v:nä lopulta päätettyä mitä haluaa ja uskallettua antautua suhteeseen tosissaan.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat