Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä tuttua, joka pitää blogia?

Vierailija

Kyseleekö se jatkuvasti "Ootko käyny mun blogilla?" "Luitko viimeisimmän postauksen?" Itselläni on tällainen kaveri, eikä kyse ole mistän uutuudenviehätyksestä. Hän on pitänyt blogia jo vuosikausia. Tää tenttaaminen on suorastaan naurettavaa. Joskus hän haluaa kaivaa mulle heti puhelimen käteen ja luetuttaa blogin. Näen tätä ihmistä kerran viikossa, ja jaamme kuulumiset, ne samat kuulumiset, mitä blogissakin lukee. Mitä siihen pitäisi sanoa? "Joo-o, näinhän sulla on mennyt. Kyllä mä se tiesin jo, me puhuttiin tästä eilen." En voi alkaa kommentoimaan hänen käytöstä asiaan, koska hän loukkaantuu erittäin helposti. Lisäksi blogikirjoitukset käsittelevät arkoja ja synkkiä asioita. Miten te muut olette hoitaneet homman? Tää homma tuntuu täysin naurettavalta, kyseessä on kuitenkin jo 24-vuotias aikuinen nainen.

Kommentit (4)

Vierailija

Itse tiedän ihmisen, joka vääristelee aika lailla elämäänsä blogissaan. Väittää esimerkiksi asuvansa omassa asunnossa Helsingin keskustassa, vaikka asuu sossun maksamassa asunnossa Helsingin ulkopuolella, blogissa esitellyt ystävänsä kotia omanaan. Ostaa myös ebaysta ja aliexpressistä piraatti-luksustuotteita ja kosmetiikkaa, jota esittelee välillä blogissa aitona.
Sinänsä taidetta tehdä blogielämästä noin iso näytelmä ja luoda kokonaan uusi persoona.

Vierailija

Ei mulla montaa livetuttua ole, jotka bloggaisivat, mutta yksikään niistä ei ole tuollainen. Blogimiiteissä taas puhutaan tosi paljon aiheesta.

Vierailija

Yks kaveri pitää blogia ja pari fb-tuttua myös. Saattavat postailla fb:hen, että nyt on uusi postaus ilmestynyt. Mutta tuo kaverin blogi on ihan kiva, hänellä on nyt sellainen elämäntilanne, josta riittää kerrottavaa, niin tuo blogi ajaa ihan hyvin sen asian.

Vierailija

Parikin ystävää pitää blogia. Mutta ei olla taidettu vaihtaa kuin ihan muutama sananen aiheesta joskus. Minullakin on blogi, mutta pidän sitä nimimerkillä enkä ole kertonut live-tutuille :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat