Valehtelen joka päivä vanhemmille :D

Vierailija

Seurasta, syömisistä, tekemisistä, kaikesta. Joskus on vaikeeta muistaa, että mistä kaikesta oon valehdellu. En oo patologinen valehtelija koska en tee tätä muille tai keksi elämää "jännää" sisältöö.

Kommentit (10)

Vierailija

Kyllä monet tekee noin. Itsekin tein nuorena, koska vanhempani olivat kovin peloissaan kaikesta ja siksi hirveän kontrolloivia. Helpompi oli vaan välttää kertomasta niitä asioita, joiden tiesin huolestuttavan niitä.

Vierailija

Jaa, mä ryyppään joka päivä ja meen kännissä töihi, oon pari tuntia ulkohommissa selvitäkseni, isältä pyydän rahaa kun on muka auto rikki ruoka loppu vaatteita ei ole yms, oikeesti kaikki menee viinaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jaa, mä ryyppään joka päivä ja meen kännissä töihi, oon pari tuntia ulkohommissa selvitäkseni, isältä pyydän rahaa kun on muka auto rikki ruoka loppu vaatteita ei ole yms, oikeesti kaikki menee viinaan.

Kuvitteletko todellakin ettei muut huomaa sun olevan alkkis? Todellakin huomaa, sä vain kuvittelet esittäväsi hyvin etkä edes haise koskaan viinalle, vaikka se lemuaa aina pitkälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi teet niin? Miksi et kerro totuutta?

Oon huono syömää. Parempi sanoo et on jo syöny. Mun seuraa ne ei hyväksyis eikä tekoja :D Ap

Vierailija

Me vanhempina tiedämme sen. Emme ole sinisilmäisiä lastemme tekemisille tai sanomisille. Emme tiedä kaikkea teidän elämästä ja on paljon myös asiota, joista emme haluakaan tietää. Sitä kutsutaa itsenäisyyteen ja aikuisuuteen kasvamiseksi! Teidän jalat kantaa ja elämällä on niin kiero huumorintaju, että se opettaa ja kasvattaa teitä lapsia enemmän kuin mitä vanhemmat voi koskaan tehdä.

Sinä olet se, joka maksaa hinnan valheista ja omista teoistasi sen suurimman hinnan, ei vanhempasi. Itselleen kannattaa olla rehellinen, sillä itselleen ne suurimmat ja pahmmat valheet kertoo!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet niin? Miksi et kerro totuutta?

Oon huono syömää. Parempi sanoo et on jo syöny. Mun seuraa ne ei hyväksyis eikä tekoja :D Ap

Tämäpä oli avaava vastaus

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat