Mitä ostatte lastenne kummeille joulu muistamiseksi?

Vierailija

Kaipaan ideoita.

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

no ainoa mitä mä (kahden kummi) olen ikinä saanut on toiselta joitan hänen pikkusiskon saamia ylijäämä rojuja. Niinkun muovinen lasten rannerengas jossa kimalteleviä muovihelyjä. Toinen, just samaa tyyliä oleva muovirannehelmiketju. 4-kymppisenä mukava näitä saada....joskus joku kusenkoriste, suklaalevy. NO, kai pitää kiitollnen olla. ( niin ja kummilapsi oli jo lukioiässä kun sain nämä).

Kuitenkin oisi vanhemmat voineet vähän katsoa mitä lähettäävät. Kun mulla ei ole lapsia niin en tiedä mitä niillä teen.

Vierailija

Minä innostuin virkkaamaan koreja, niin kummit saavat nyt sellaiset. Täytteeksi laitoin kahvia, suklaata ja pöllöaiheisen pannunalusen ja servetit.

Aika tylsää ehkä, mutta kyllä kahvi ja suklaa varmaan ainakin kelpaavat.

Vierailija

Kaikista pahinta on saada koriste-esineitä tai askarteluja --> turhaa krääsää. Lahjan antajan mielestä se on tietysti hieno ja sopii tyyliini, mutta harvoin se oikeasti menee yks yhteen. Askartelu sinänsä kiva idea mutta mihin säilön vuosien varrella kertyneet kummilasten askartelut? Roskiin ne valitettavasti menee, niinkuin sisustukseen sopimattomat koriste-esineetkin.

Vierailija

Toiselle kummille joka on paras ystäväni niin sille jotakin pikku krääsää (tykkää semmoisesta) ja ehkäpä suklaata ja pullo viiniä tms. Sekä lahjakortti hierojalle :) toiselle kummille rahana :)

Vierailija

Siis ei mun lapset ole askarrelleet mitään roskaa. Yleensä niissä on aina joku ajatus. Kuten isoon Arabian vatiin tehdyt koristelut, jotka kestävät pesua, mutta ne saa myös halutessaan pois. Hyvälaatuisia pyyhkeitä, kauppakasseja, tyynyliinoja jne. joissa on lapsen tekemä kuvio, kädenjäljet, piirustus jne. Joku hieno "vaasi" missä on lapsen tekemiä pipareita, keksejä jne.
No ehkä noikin on jonkun mielestä roskiskamaa, mutta halvimmasta päästä eivät ainakaan ole.

Vierailija

toiselta en ole ikinä saanut mitään ainakaan 10 vuoteen. Ei edes korttia saa aikaiseksi. Joku hätänen tekstari jos hyvälle päälle sattuu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä lapset jo sen verran isoja ettei askartele. Olisiko tuoksukynttilä hyvä?

ap

Ai ku kiva, että leimaat askartelun joksikin pikkulasten jutuksi. Täällä yksi aikuinen askartelija, joka ilahtuisi oman kummilapsen tekemästä jutusta.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat