Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehelle tulee viestejä ja treffipyyntöjä

Vierailija

Mulla repeää hermot! Mies tapaa todella paljon ihmisiä työssään ja on ns helposti lähestyttävää tyyppiä. On sosiaalinen ja mukava, nämä tukevat myös hänen toimintaa työssään.
Tässä viimeisen parin vuoden aikana mua on suoraan sanottuna alkanut ottaan aivoon nämä naiset, jotka lähestyvät häntä. Mies ei vastaa viesteihin, mutta silti niitä tulee. Ärsyttävää!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla repeää hermot! Mies tapaa todella paljon ihmisiä työssään ja on ns helposti lähestyttävää tyyppiä. On sosiaalinen ja mukava, nämä tukevat myös hänen toimintaa työssään.
Tässä viimeisen parin vuoden aikana mua on suoraan sanottuna alkanut ottaan aivoon nämä naiset, jotka lähestyvät häntä. Mies ei vastaa viesteihin, mutta silti niitä tulee. Ärsyttävää!

Mihin hänelle niitä lähetetään, kännykkäänkö? Oudolta kuulostaa jos varattu mies on..

Vierailija

Ehkä sun kannattaisi olla iloinen siitä, että myös muut pitävät miestäsi viehättävänä. Kumppaninhan täällä lähes jokainen haluaa, joten on ihan ymmärrettävää että miehesi saa viestejä. Tai sitten faceen vaan miehelle kuvaksi joku mussunpusupusukuva.

Vierailija

Facebookiin lähinnä.
Viime viikolla jonkun koulutuksen jälkeen oli joku nainen tullut ihan suoraan sanomaan, että kiinnostaisiko lähteä parille. Ja miehellä vihkisormus sormessa.
Ap

Vierailija

Tähän tyyliin: "näin sut messuilla, olin se ja se, vaikutit kiinnostavalta, kiinnostaiskos tavata uudestaan ❤" . Tai että "näin kyllä, että olet varattu, mutta .... "

Todella häiritsevää!
Ap

Vierailija

Vitsi miten säälittäviä naisia, siis todella. Oikein sellaista halpaa itsensä tyrkyttämistä tuollainen. Epätoivo on joillain niin kiivasti ja kovaa...

Vierailija

Miksi miehesi edes kertoo jatkuvasti sulle näistä pyynnöistä? Jos olette asian keskustelleet halki ja luotat mieheesi, niin sano ettei ilmoita sulle jokaisesta kutsusta ja pyynnöstä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitsi miten säälittäviä naisia, siis todella. Oikein sellaista halpaa itsensä tyrkyttämistä tuollainen. Epätoivo on joillain niin kiivasti ja kovaa...

Oikeasti syyllistät naisia kun mies antaa selkeitä merkkejä siitä ettei vaimolla ole merkitystä? :O

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sun miehesi antaa olettaa...

Suomalaisessa kulttuurissa jokainen mies joka erehtyy puhumaan naisille monitavuisia lauseita tai jopa hymyilemään, "antaa olettaa". Mukamas.

Vierailija

Niin minunkin miehelle. Ymmärrän kyllä näitä naisia. Itsekin kun näin mieheni ensimmäisen kerran olin, että Wau! Tuon miehen haluan! Toki saan itsekin treffipyyntöjä, joten samassa veneessä ollaan.

Vierailija

saan minäkin vähän väliä yhteydenottoja vierailta miehiltä facebookissa, vaikkei voisi vähempää kiinnostaa. profiilissa lukee naimisissa js profiilikuva on hääkuva, jossa mieskin näkyy. taas tänään tuli yksi. pidän ko. miehiä täysinä idiootteina enkä todellakaan ole kiinnostunut. eli ratkaisevaa on, miten ap:n mies suhtautuu ehdotuksiin.

Vierailija

Mies ei vastaa näihin viesteihin ja mm siellä Facebookissa lukee, että on varattu. Työt on joka tapauksessa pakko hoitaa ja olla siellä ystävällinen, kuten nyt hyvään käytökseen kuuluu. Hauskin tällainen "tyrkyttäminen" tapahtui joskus taksijonossa. Yksi nainen tuli tarjoamaan perseseksiä miehelle 😂 Ei lähtenyt mukaan.
Ap

Vierailija

Miksi se siis ärsyttää sua? Jos miehesi ei kerta reagoi niihin tai ole kiinnostunut näistä naisista, niin miksi se on niin vakavaa?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat