keski-ikäiset naiset pojittelee minua
Olen parikymppinen mies ja keski-ikäiset naiset kutsuvat mua pojaksi. En minä mikään poika ole enään vaan iso mies. Ärsyttää tuommoinen pojittelu.
Kommentit (20)
Se on negailua. Ne on lukenut jonkun pelinaisoppaan, jossa neuvotaan että nuoria kolleja pitää pojitella.
Keski-ikäiset miehet on tytötelleet heitä kautta ajan ja kostavat sulle.
Eipä se kyllä muutu mihinkään vaikka olisi neljäkymppiä mittarissa.
Poika! POIKA! Poikapoikapoika! Kato sen leipäpussin päiväys!
Minä olen 50-v nainen ja meidän työpaikalla reilu 2-kymppinen poju teitittelee minua.
2-kymppinen on poju. Sori vaan ja kerää lisää maileja, kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 50-v nainen ja meidän työpaikalla reilu 2-kymppinen poju teitittelee minua.
No mutta siinäpäs onkin hyvin kasvatettu poju.
Tänään noin nelikymppinen nainen tiedusteli ikääni kun mietti että tuleeko aikuisten tutkimus vai ei (terveyskeskuksessa) ja arveli paljon nuoremmaksi.
Minulle tuli kyllä muuten todella lämpimät vaikutelmat tästä naisesta ja olisin halunnut kiittää häntä hellästä kohtelusta.
-Mies 29v + 1v-
Se on naisten yritys riistää miehiltä heidän miehuus. Kyse on vähättelystä ja vallankäytöstä. Tuollaista ei pitäisi suvaita missään tilanteessa.
Jaa voisko johtua siitä, että sä nimenomaan olet poika. Nyt tuntuu isolta, mutta 15v päästä tajuat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen mies ja keski-ikäiset naiset kutsuvat mua pojaksi. En minä mikään poika ole enään vaan iso mies. Ärsyttää tuommoinen pojittelu.
Tui tui :) on ne söpöjä kun uhoavat.
20-vuotias on siinä rajoilla onko nainen vai mies. Onhan 30-vuotiaskin varmaan 55-vuotiaan näkökulmasta tyttö. Olin hiljattain yhdessä työharjottelupaikassa ja noin viisikymppinen nainen kutsui mua ja yhtä toista harjottelijaa likoiksi ja oltiin 24 ja 30.
Vierailija kirjoitti:
kysy viikkorahaa ja koeta pitää pokerinaama niin hyvin kuin osaat.
toimii :P
-m35
Mummottele niitä naisia takaisin :D
m26
Joitakin parikymppisiä miehiä sanon pojiksi, mutta joitakin ei vain voi sanoa enää pojiksi. He ovat silloin miehen näköisiä, kokoisia, osaavat katsoa naista kuin mies ja puhua kuin mies. Saitko ap kiinni ajatuksestani? :) t. nainen
Mä olen nelikymppinen mies ja mua tytötellään että ole onnellinen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäiset miehet on tytötelleet heitä kautta ajan ja kostavat sulle.
Kostavat ap:lle muiden miesten tekoja, koska ap:llakin on penis? Naisen logiikka jne.
Ole tyytyväinen vain. Saat pojuna paljon sellaista anteeksi mitä et miehenä saisi. Ole siis poika niin kauan kuin voit.
Parikymppiset ovat ihania.Pientä harmitonta kiusaamista.Oikeasti tykkäävät susta paljon
Ne provosoi ja vihjailee nuorelle orhille!