keski-ikäiset naiset pojittelee minua

Vierailija

Olen parikymppinen mies ja keski-ikäiset naiset kutsuvat mua pojaksi. En minä mikään poika ole enään vaan iso mies. Ärsyttää tuommoinen pojittelu.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen 50-v nainen ja meidän työpaikalla reilu 2-kymppinen poju teitittelee minua.

No mutta siinäpäs onkin hyvin kasvatettu poju.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Tänään noin nelikymppinen nainen tiedusteli ikääni kun mietti että tuleeko aikuisten tutkimus vai ei (terveyskeskuksessa) ja arveli paljon nuoremmaksi.

Minulle tuli kyllä muuten todella lämpimät vaikutelmat tästä naisesta ja olisin halunnut kiittää häntä hellästä kohtelusta.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Se on naisten yritys riistää miehiltä heidän miehuus. Kyse on vähättelystä ja vallankäytöstä. Tuollaista ei pitäisi suvaita missään tilanteessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen mies ja keski-ikäiset naiset kutsuvat mua pojaksi. En minä mikään poika ole enään vaan iso mies. Ärsyttää tuommoinen pojittelu.

Tui tui :) on ne söpöjä kun uhoavat.

Vierailija

20-vuotias on siinä rajoilla onko nainen vai mies. Onhan 30-vuotiaskin varmaan 55-vuotiaan näkökulmasta tyttö. Olin hiljattain yhdessä työharjottelupaikassa ja noin viisikymppinen nainen kutsui mua ja yhtä toista harjottelijaa likoiksi ja oltiin 24 ja 30.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

kysy viikkorahaa ja koeta pitää pokerinaama niin hyvin kuin osaat. 

toimii :P

-m35

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat