Miksi reilusti ylipainoiset kuvittelevat että heitä tai heidän ostoksiaan tuijotetaan ruokakaupassa tai syömässä?

Vierailija

Itse ainakin väkisinkin osuu katseet kaikenkokoisten ihmisten kanssa yhteen kaupassa kun siinä käytävillä yrittää toista ohittaa. Yhtälailla laihaan, lihavaan tai normaalipainoiseen. Miksi vain lihavat mulkaisevat takaisin häijysti ja tulevat sitten av:lle avautumaan kuinka heitä tai heidän ostoksiaan on tuijotettu arvostelevasti?

Tai jos käyn kahvilassa ja istun vastakkaiseen pöytään, jossa istuu lihava syömässä leivosta tms. On yleensä normaali reaktio katsoa eteensä tai ympärilleen eikä sille voi mitään jos joku kuvittelee että tuijotan/arvostelen juuri häntä tai hänen kakkupalaansa.

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Kyllä mä oikeasti katson reilusti ylipainoisten ihmisten koreihin kaupassa. Yleensä sieltä löytyy kokista ja vehnäleipää. Sitten näitä sokeroituja "terveellisiä" proteiinirahkoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä oikeasti katson reilusti ylipainoisten ihmisten koreihin kaupassa. Yleensä sieltä löytyy kokista ja vehnäleipää. Sitten näitä sokeroituja "terveellisiä" proteiinirahkoja.

Tämän takia.

Vierailija

Miksi ap kuvittelee, että lihava kuvittelee muiden tuijottavan hänen ostoksiaan?

Minä en ainakaan usko, että ketään kiinnostaa tuon taivaallaallista mitä minun kärryissäni on. Ja jos kiinnostaa, niin kaikin mokomin. Saa katsella, jos siitä saa elämään sisältöä.

100,8kg

Vierailija

Ei tarvitse kuin kerran vuodessa jonkun kommentoida jotain typerää, että alkaa tuntua siltä kuin kaikki katsoisivat. Ja niitä tarkastajiahan on sitten paljon enemmän, jotka eivät sano mitään mutta tuijottavat pitkään.

Mulla oli monta viikkoa aivan vainoharhainen olo kaupassa, kun yksi mies kommentoi mun ostoksia kerran kassajonossa. Kehui niitä terveellisiksi enkä ole ylipainoinen. Silti tuntui ikävältä, että joku kyttää.

Vierailija

Tuttu kertoo aina miten analysoi näitä koreja. Olen itse läski ja siitä koosta kuulee kyllä joka päivä muillakin tavoin ihan suoraan, ei vain tuijotella. Esim vaatekaupassa pahoitellaan ettei ole xxl kokoa. Kiitos, mutta L mahtunut toistaiseksi.

Tutut katsovat kun kakku ei maistu, että jaa tuo onkin dieetillä ja siihen, että eikö sinun kannattaisi opetella syömään niin ettei tarvisi dieettiä käyttää. Kiitos vinkistä, mutta en vain halunnut kakkua, en ole dieetillä.

Vierailija

En ole läski, mut häpeän jos joku näkee mun ostavan karkkia. Lähikaupasta en koskaan osta muuta kuin normaaleja ruokia! Myös jos ostan kaljaa, ajattelen kaikkien luulevan että juon paljon.

Vierailija

En edes ole (omasta mielestäni) reilusti ylipainoinen, tai oikeastaan vielä ylipainoinen ollenkaan, mutta en pidä kaupoissa käymisestä, koska ne kassaneidit ihan varmasti pitävät jotain päiväkirjaa siitä mitä ostan.

"1.12.2015, Naispelko22 osti tänään paketin makkaraa ja pakastepizzan, vessapaperia ei ostanut eli kärsinee tällä hetkellä ummetuksesta eikä täten paperia kulu entiseen malliin. Kävi yksin kaupassa eikä ostanut kondomeita tälläkään kertaa eli on vieläkin sinkku, eikä mikään ihme tuolla naamalla. Pelasi hetken pelikonetta, luuli ressukka varmaan rikastuvansa"

Yllä ote erään kassaneidin päiväkirjasta, joka tänään kassalla asioidessani tipahti lattialle.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En edes ole (omasta mielestäni) reilusti ylipainoinen, tai oikeastaan vielä ylipainoinen ollenkaan, mutta en pidä kaupoissa käymisestä, koska ne kassaneidit ihan varmasti pitävät jotain päiväkirjaa siitä mitä ostan.

"1.12.2015, Naispelko22 osti tänään paketin makkaraa ja pakastepizzan, vessapaperia ei ostanut eli kärsinee tällä hetkellä ummetuksesta eikä täten paperia kulu entiseen malliin. Kävi yksin kaupassa eikä ostanut kondomeita tälläkään kertaa eli on vieläkin sinkku, eikä mikään ihme tuolla naamalla. Pelasi hetken pelikonetta, luuli ressukka varmaan rikastuvansa"

Yllä ote erään kassaneidin päiväkirjasta, joka tänään kassalla asioidessani tipahti lattialle.

Terveisin Naispelko22

No mut hei vielä pahempi, jos olisit ostanut kortsuja: "Osti kondomeita, luulee varmaan taas saavansa. Seuraavan kerran ostanee 12/2016, kun tämä erä menee vanhaksi."

Vierailija

Kyllä mä ainakin katson, ja jos tulee hyvä tilaisuus annan vinkkejä ravintosisällöstä ja terveellisestä ruoasta reilusti ylipainoisille. Koen sen velvollisuudeksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ainakin katson, ja jos tulee hyvä tilaisuus annan vinkkejä ravintosisällöstä ja terveellisestä ruoasta reilusti ylipainoisille. Koen sen velvollisuudeksi.

Minkälaisia neuvoja annat?

Vierailija

Kassajonossa seisoessa katselen melkein aina edessä olevan ostoksia, ihan sama minkä kokoinen ihminen. Ei siinä hirveästi muutakaan tekemistä ole. En kyllä osais sekunnin jälkeen mitä se edellä oleva tyyppi osti ja oliko iso vai pieni vai keskikokoinen :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat