Tarjosin naiselle baarissa
Tarjosin baarissa naiselle yhden kaljan. Enkä saanut korvaukseksi pillua. Törkeää. Häippäsi jossain vaiheessa vaan muualle ja jätti minut yksin. Miksi te kaikki naiset ette tajua sääntöä että jos mies tarjoaa niin nainen pillua?
Kommentit (34)
Sitä vaan ihmettelen että minkälainen h..ra edes kehtaa ottaa juomia vastaan?
Piireissä, joissa liikun, on ihan normaalia, että mies tarjoaa naisille. Eikä todellakaan odota vastapalvelukseksi muuta, kuin ehkä mukavaa juttutuokiota. Yleensä miehet tarjoaa koko naisporukalle, jossa liikumme. Joten tuntuu tosi oudolta tuo aloittajan kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei ottaisi? Miten juomien vastaanotto liittyy huoraamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te miehet ette tajua, että tarjoaminen ei ole tae saannista?
Jos nainen ottaa miehen drinki vastaa on nainen velkaa miehelle.
Kannattaa suosia venäläisiä naisia. Ne tajuaa pelinhengen, että jos mies maksaa vaikka illallisen tai drinkit baarissa niin vastapalvelukseksi sitten annetaan seksiä. Erittäin simppeliä ja toimivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuoden vitsi! ;D
Minä en kyllä koskisi naiseen, joka juo vapaaehtoisesti kaljaa. Hyi.
Mikään ei ole helpompaa kuin hyväksikäyttää ap:n lailla ajattelevia miehiä.
Eiköhän nainen tuon "säännön" tajunnut, häntä ei vain kiinnostanut noudattaa sitä. Kyllä naisetkin osaavat olla hyväksikäyttäjiä silloin kun siihen tarjoutuu mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarjoaa vapaaehtoisesti toiselle, se on lahja. Mitään velkasuhdetta ei siis synny. Vai luuletko et miehet jotka tarjoaa koko baarin väestölle kierroksen, odottaa jotain orgioita?
Tyylikkäät herrasmiehet miehet tarjoaa ilman odotuksia. Rentut luulee et yks kalja on tie seksiin.
Moukat!
Se oli peliä ja tytöllä oli paremmat kortit kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön kommentti! Entäs jos nainen kieltäytyy ja tarjoaakin miehelle? Mitäs sitte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan älytön kommentti! Entäs jos nainen kieltäytyy ja tarjoaakin miehelle? Mitäs sitte?
Silloin nainen on hieno lady, ja mies antaa vastapalvelukseksi penistä. Valitettavasti Suomessa on erittäin vähän hienoja ladyja ja sitäkin enemmän sniiduja h..ria.
Minä sanon aina miehille ei kiitos, kun yrittävät tarjota. Jos ei usko, vaan vielä inttävät mitä ottaisin, sanon uudelleen että ei kiitos, minulla on kyllä varaa ostaa itselleni. Jos yhä on meno päällekäyvä totean ystävällisesti että olen ystävieni kanssa tuolla, etten kaipaa seuraa nyt. Silti lähes aina sama inttäminen jatkuu, usein siihen liittyy myös lääppiminen. Pahimmillaan yhden ihan vastaavan episodin jälkeen se kaveri joka olisi väkisin ostanut juotavaa minulle tunki siinä tiskillä minun eteeni ja alkoi huutaa kaveriporukalleen skumpaa ostavalle jätkälle että älä maksa, se on huijari. Ilmeisesti ressu luuli että tuo skumppa oli tulossa minulle. Uskomattomia dorkia nuo kaikki jotka tiskillä tunkee iholle.
Itse tarjoan ja otan juomia vastaan vain tutuilta. Älkää tarjotko vieraille juotavaa. Ihan vinkkinä vaan että varmemmin tärppää jos vaan liitytte seuraan mikäli naisten pöydässä on tilaa ja antavat ymmärtää että siihen on ok istua juttelemaan. Siinäkin tilanteessa kannattaa kuitenkin jutustelu pitää asiallisella tasolla. Sit jos nappaa niin nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin nainen on hieno lady, ja mies antaa vastapalvelukseksi penistä. Valitettavasti Suomessa on erittäin vähän hienoja ladyja ja sitäkin enemmän sniiduja h..ria.
Voi kiitoksia. En silti hyväksy sitä, että kehtaat puhua naisista noin! Ääliö. Mitä ihmettä sä teet naisvaltasella palstalla tolla asenteella?!
Et vaan ollut tarpeeksi hyvännäköinen. Kuka nyt ei rumaa ja tyhmää miestä hyväksikäyttäisi? karu fakta
Vai vallan kaljatuopin hinnalla retku luulee naista saavansa 😅😅