Tarjosin naiselle baarissa
Tarjosin baarissa naiselle yhden kaljan. Enkä saanut korvaukseksi pillua. Törkeää. Häippäsi jossain vaiheessa vaan muualle ja jätti minut yksin. Miksi te kaikki naiset ette tajua sääntöä että jos mies tarjoaa niin nainen pillua?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
En tarjoa vieraille naisille.
En ikinä. Periaatekysymys.Käyttäkää omia rahojanne.
M
Jotkut miehet tarjoutuvat tarjoamaan, ei tarvii ees pyytää. :D sitten otan vain juoman ja katoan.
Tuon takia en ole ikinä ottanut miehiltä drinkkejä tai illallisia vastaan. Jotkut miehet toki haluaisivat tarjota vain ollakseen perinteisiä herrasmiehiä, mutta sitten on näitä joiden mielestä kaljatuopin vastaanottaminen tarkoittaa halukkuutta seksiin. Nykyään mulla on hyvin rahaa maksaa juomani, mutta sama linja oli jo opintotuella elellessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Jotkut miehet tarjoutuvat tarjoamaan, ei tarvii ees pyytää. :D sitten otan vain juoman ja katoan.
Otat ilmaiseksi ja katoat? Miten kehtaat ottaa?
No jos miehet haluaa polttaa rahansa niin mikäs siinä.
Minä en.
M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Minä en.
M
Helposti kehtaan. Ei oo multa pois.
Jotkut miehet saa ihan tarjoamattakin. Joillekin oikein tyrkytetään.
En ole ikinä harrastanut seksiä kenenkään kanssa sen vuoksi, että hän olisi tarjonnut juomia.
Itseasiassa, en varmaan ole ikinä baarista lähtenytkään kenenkään mukaan. Baarin jälkeen mäkkäristä on lähtenyt joku mies mukaan, mutta silloinkin maksoin oman hampparini.
Festareilta on lähtenyt miehiä mukaan, molemmilla vain omat juomat.
Joskus baarissa on joku tullut tarjoamaan, olen aina kieltäytynyt, ettei tarvitse sitten netissä vinkua, miten naiset ei anna, vaikka maksoin koffista kaksi ja puoli euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen että minkälainen h..ra edes kehtaa ottaa juomia vastaan?
Ihan älytön kommentti! Entäs jos nainen kieltäytyy ja tarjoaakin miehelle? Mitäs sitte?
Silloin nainen on hieno lady, ja mies antaa vastapalvelukseksi penistä. Valitettavasti Suomessa on erittäin vähän hienoja ladyja ja sitäkin enemmän sniiduja h..ria.
No jopas, tämähän ratkaisee monen viisikymppisen naisen seuranpuutteen. Sen kun valkkaa hyvännäköisen alle kolmekymppisen miehen, tarjoaa juoman ja saa loppuillan pitää kunnolla hauskaa. Minunkin ulkonäöllä on hirveän vaikea pokata miehiä, joten nythän sitä saa laatulihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan ihmettelen että minkälainen h..ra edes kehtaa ottaa juomia vastaan?
Ihan älytön kommentti! Entäs jos nainen kieltäytyy ja tarjoaakin miehelle? Mitäs sitte?
Silloin nainen on hieno lady, ja mies antaa vastapalvelukseksi penistä. Valitettavasti Suomessa on erittäin vähän hienoja ladyja ja sitäkin enemmän sniiduja h..ria.
No jopas, tämähän ratkaisee monen viisikymppisen naisen seuranpuutteen. Sen kun valkkaa hyvännäköisen alle kolmekymppisen miehen, tarjoaa juoman ja saa loppuillan pitää kunnolla hauskaa. Minunkin ulkonäöllä on hirveän vaikea pokata miehiä, joten nythän sitä saa laatulihaa.
Olen iloinen puolestasi. Muista sitten ihan oikeastikin tarjota juomia niille laatulihamiehille äläkä jätä tätä asiaa vain av-palstalla uhoiluksi. Muuten jäät ilman miestä jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Minä en.
MHelposti kehtaan. Ei oo multa pois.
No ei tääkään kyllä ole kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Minä en.
MHelposti kehtaan. Ei oo multa pois.
No ei tääkään kyllä ole kohteliasta.
Entäs sitten? En viestitä miehille olevani kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Tarjosin baarissa naiselle yhden kaljan. Enkä saanut korvaukseksi pillua. Törkeää. Häippäsi jossain vaiheessa vaan muualle ja jätti minut yksin. Miksi te kaikki naiset ette tajua sääntöä että jos mies tarjoaa niin nainen pillua?
Höpöhöpö, yhdestä kaljasta saa vasta vaihtaa pari sanaa.
Olin omia synttäreitä viettämässä baarissa ystävieni kanssa ja mukava ja komea mies tuli tarjoamaan juoman. (Oli ystäväni tuttu) Sitten siinä juteltiin pitkään loppu ilta ja pikkuhiljaa alettiin tapailla. Tällä hetkellä ollaan naimisissa ja toinen muksu tulossa :) Ja niin seksiä harrastettiin ekan kerran vasta kuukauden yhdessä olon jälkeen joten saihan se mies sit lopulta vastapalveluksen tarjoamastaan juomasta :D
En ikinä. Periaatekysymys.
Käyttäkää omia rahojanne.
M