Leveät kasvot pilaa itsetunnon
Leveät kasvot tuhoavat itsetuntoni. Kasvoni näyttävät tämän takia myös pyöreiltä, edes laihduttaminen ei auta koska kasvot turpoavat aina silti.
Elämä olisi helpompaa normaaleilla symmetrisilla mitoilla.
Kommentit (27)
Jaa no musta leveät kasvot on kauniit ja naiselliset. Eri asia pulleat kasvot, mutta siihen auttaa laihdutus tai oikea ruokavalio.
Laita kuva naisesta jolla samanlaiset kasvot.
Täällä toinen pallopää. Ihan hyvin tälläkin pärjää!
Muuta ap Mongoliaan niin olet yksi joukossa !
Enemmän semmoinen kapea "hevosnaama" häiritsee kuin vähän leveämpi.
Leveä otsa ja kaulin kädessä, jotenkin originellia ja hellyyttävää!
Mitä teen kun mieheni kärsii leveästä naamastani? Hänelle se on kynnyskysymys, johon aina palataan.
Kieltämättä alkaa murentaa jo itsetuntoa.
Kaikilla kauniilla naisilla on aika leveät kasvot esim Isabella Löwengrip, Sofia Ruutu, Didem Özgun, Metti Forsell jne usein siihen yhdistyy isot silmät ja täyteläinen suu. Naisellista
Ylipitkät kasvot on kyllä pahemmat. Googleta “long face syndrome”!
Sellainen iso hevosenpää on aika kolhon näköinen kuten esim. Tennis-Jarkolla. Voi olla että livenä ei ole niin pitkä ja kolho, kuin tv:n kuva antaa ymmärtää.
Täällä yksi leveäkasvoinen. Ei haittaa yhtään.
Käännä pääsi pois.
minulla on suipot kasvot
koska minulla on suipot kasvot, katson oikeudekseni piereskellä pyöreämpi kasvoisten pallopäidän naamalla
viimeksi tein näin bussissa
minulla on suipot kasvot
koska minulla on suipot kasvot, katson oikeudekseni piereskellä pyöreämpi kasvoisten pallopäiden naamalle
viimeksi tein näin bussissa
Kaiken maailman pizzanaamat kans tulee tänne selittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Muuta ap Mongoliaan niin olet yksi joukossa !
Tai Venäjälle, etenkin samojedien tykö, nenetsejäkö ne omalla nimellään ovat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla kauniilla naisilla on aika leveät kasvot esim Isabella Löwengrip, Sofia Ruutu, Didem Özgun, Metti Forsell jne usein siihen yhdistyy isot silmät ja täyteläinen suu. Naisellista
No ei noilla naisilla mielestäni erityisen leveät kasvot ole, esim https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/styles/article_page_image_770… . Joskin kauniita silti ovat.
Leveät kasvot mahdollistavat myös voimakkaat leukalihakset, eli evoluution kannalta olet hyvä, jäntevän punaisen lihan syöjä. Joka asiassa on hyviä puolia, muista se.
Rotuhygienistit perusruotsalaiset taas vauhdissa.
Miehet tykkäävät leveämmistä kasvoista naisella kuin naiset naisella. Liika on toki liikaa.