Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet tykkää naapurintyttömäisistä naisista?

Vierailija

Ja millainen tämä ns. naapurintyttö teidän mielestä on? Vaikea tajuta, että lähes kaikkia viehättäisi tavallinen ja melko persoonaton nainen. Olen joskus huomannut, että myös sellaiset jotka ei ole itse edes tavallisia, ihailee tavallisen oloisia naisia. Miksi mies ei haluaisi vaan omaan persoonaansa mätsäävää naista?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vastahan täällä valitettiin, että miehet tykkää silikoniblondeista. Voi sellainenkin toisaalta asua jonkun naapurissa.

Vierailija

Hän on tasapainoisen oloinen, mukava, nuorekas/söpö ja kiltti.

Naiset, "tylsyys" ei ole sitä, että on tällaisia asioita, jotka ovat onnistuneelle ja pitkälle suhteelle tärkeitä. On vain naistenlehtien (ideologisesti) luoma trendikäs kuva, että miesten mielestä naisen pitäisi olla jotenkin erikoinen, räväkkä, tai vastaavaa. Vähentäkää niihin uskomista. Mies

Vierailija

Iloinen, positiivinen, kaunis hymy, tarvittaessa topakka ja tiukka, hieman rämäpäinen joka ei pelännyt poikien kanssa remuta ja leikkiä, nätti sekä fiksu. Siinä yksi naapurin tyttö jonka tunsin pienenä, vaikea tuollaisesta tytöstä on olla pitämättä :) Vieläkin moikataan, jos nähdään.

Vierailija

Ihan samalla tavalla mukavat, nuorekkaat, söpöt ja ystävälliset miehet vetävät naisia puoleensa. Yleensähän ihmiset ihastuvat ihmisiin, joiden seurassa on hyvä olla. Ei kukaan varmaan nauti arvaamattoman ihmisen seurasta tai sellaisen, jonka kanssa on oltava "varpaillaan".

Vierailija

Naapurintyttömäisyys tarkoittaa lähes pelkästään positiivisia asioita.

Itsekin olen onnellisessa avioliitossa "naapurintytön" kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastahan täällä valitettiin, että miehet tykkää silikoniblondeista. Voi sellainenkin toisaalta asua jonkun naapurissa.
Kumipallot ei ainakaan mua sytytä, päinvastoin.

Vierailija

Tämä onkin mielenkiintoinen asia. Itse olen aina kärsinyt siitä, että vaikka monenkin ihmisen mielipiteen mukaan kaunis, olen sitä väärällä tavalla, eli en naapurintyttömäisellä. Siksi huolimatta siitä, että olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, minun on ollut tosi vaikea löytää miesseuraa - jopa baareissa minua jotenkin pelätään ja väistetään. Olen tumma ja sellainen vähän ehkä kylmän ja kovan näköinen, tyyliltäni ehkä Jenni Vartiaisen tapainen. Jääkuningattareksi eksä aina sanoi.

Ei olla kovin suosittuja minun kaltaiseni ei, ja mitä enemmän laittautuu kauniiksi, sitä vähemmän suosiota on. Huomasin tämän kolmekymppisenä, kun joskus en jaksanut piitata baariin lähtiessäni yhtään meikistä tai vaatteista. Kas kummaa, silloin miehiä tuli juttelemaan, vaikkei koskaan tule jos olen huolella meikattu ja kammattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ihan samalla tavalla mukavat, nuorekkaat, söpöt ja ystävälliset miehet vetävät naisia puoleensa. Yleensähän ihmiset ihastuvat ihmisiin, joiden seurassa on hyvä olla. Ei kukaan varmaan nauti arvaamattoman ihmisen seurasta tai sellaisen, jonka kanssa on oltava "varpaillaan".
Ei se minusta mikään shokki ole, että viihtyy hyvän tyypin seurassa mielummin kun jonkun kuspään kanssa joka on koko ajan naama norsuvitulla ja taukoomaton valitus, ulina, ei sellaista kukaan jaksa pidemmän päälle.

Vierailija

Naiset jostain syystä kuvittelevat, että itseluottamus ja sen korostaminen on seksikästä. Se on paskaa. Naapurintyttömäiset ovat niitä himottavia ja naisellisia. Sillä itsevarmalla akalla voi olla hyvät tissit joita se näyttelee ja se tekee siitä pantavan, muttei muuta. Naapurintyttömäinen on nainen joka nähdään naisena eikä halpana kiertopalkintona. Lisäksi äänekkäät ja puheliaat naiset ovat yleensä ärsyttäviä.
Mies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset jostain syystä kuvittelevat, että itseluottamus ja sen korostaminen on seksikästä. Se on paskaa. Naapurintyttömäiset ovat niitä himottavia ja naisellisia. Sillä itsevarmalla akalla voi olla hyvät tissit joita se näyttelee ja se tekee siitä pantavan, muttei muuta. Naapurintyttömäinen on nainen joka nähdään naisena eikä halpana kiertopalkintona. Lisäksi äänekkäät ja puheliaat naiset ovat yleensä ärsyttäviä.
Mies
Juuri näin.

Kyse on aikamme vääristymästä, jossa 90-luvulla popularisoitu nainen aktiivisena toimijana ja itsenäisenä ihmisenä ulottuu myös naisille annettavaan kuvaan siitä, millainen nainen menestyy suhdemarkkinoilla.

Todellisuudessa miehet pitävät tietynlaista viattomuutta erittäin kuumana ja kiehtovana, hieman mystisenä. Kyse on juuri sielun ja olemuksen tason naisellisuudesta. Naisella voi olla meikkiä, hyvät vaatteet ja hyvä kroppa, mutta jos hänen olemuksensa ei ole naisellinen, niin hän ei pärjää yhtä hyvin kuin nainen, jolla vähän vaatimattomammat puitteet, mutta sisin feminiini ja hän näyttää sen.

Vierailija

Useimmille miehille raivokohtaukset ja epävakaus ovat todella turn off. Se naapurintyttö, jolla on vielä sairaanhoitajan, psykologin tai lastenlääkärin ammatti, on todennäköisesti psyykkisesti tasapainoinen. Monet naapurintytöt on vaan myös yksinkertaisesti todella luonnonkauniita. Valkoiset hampaat on aina houkuttelevammat kuin jotkut tekoripset jne. Naapurintyttömäiset naiset usein myös säilyy nuoremman näköisinä ja on söpöjä vielä 35v tai 40v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies
Juuri näin.

Kyse on aikamme vääristymästä, jossa 90-luvulla popularisoitu nainen aktiivisena toimijana ja itsenäisenä ihmisenä ulottuu myös naisille annettavaan kuvaan siitä, millainen nainen menestyy suhdemarkkinoilla.

Todellisuudessa miehet pitävät tietynlaista viattomuutta erittäin kuumana ja kiehtovana, hieman mystisenä. Kyse on juuri sielun ja olemuksen tason naisellisuudesta. Naisella voi olla meikkiä, hyvät vaatteet ja hyvä kroppa, mutta jos hänen olemuksensa ei ole naisellinen, niin hän ei pärjää yhtä hyvin kuin nainen, jolla vähän vaatimattomammat puitteet, mutta sisin feminiini ja hän näyttää sen.

Monella naapurintytöllä on super- kroppa, vaikka kaikki herkut ei olisikaan niin tyrkyllä heti. Naapurintyttö vaan joko on tai ei. Sitäkään ei voi sorry vaan feikata.

Vierailija

Oletko vajukki?
Yhtä noloa ja turhaa kitinää kuin joidenkin miesten "naiset tykkää vain rikollisista ja narkeista yhyy kunnon mies ei kelpaa".

Vierailija

Taitaa vielä olla niin että naiset kuvittelevat itse itselleen jonkun "paineen" olla naapurintyttöä kovempi mimmi. Aika harva mies sitä vaatii ihannenaiseltaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat