Miksi miehet tykkää naapurintyttömäisistä naisista?
Ja millainen tämä ns. naapurintyttö teidän mielestä on? Vaikea tajuta, että lähes kaikkia viehättäisi tavallinen ja melko persoonaton nainen. Olen joskus huomannut, että myös sellaiset jotka ei ole itse edes tavallisia, ihailee tavallisen oloisia naisia. Miksi mies ei haluaisi vaan omaan persoonaansa mätsäävää naista?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Ap, miksi sä haukut naapurintyttömäisiä tylsiksi? Et taida olla kovin mukava... Tulee vähän sellanen ylpeä vaikutelma susta. Tuskin olet mitään niin paljon erityisempää ku muutkaan, sori vaan.
Eiku persoonatonhan se olikin. Kertoo kuitenkin vaan sun ajatusmaailman suppeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Ja millainen tämä ns. naapurintyttö teidän mielestä on? Vaikea tajuta, että lähes kaikkia viehättäisi tavallinen ja melko persoonaton nainen. Olen joskus huomannut, että myös sellaiset jotka ei ole itse edes tavallisia, ihailee tavallisen oloisia naisia. Miksi mies ei haluaisi vaan omaan persoonaansa mätsäävää naista?
Naapurintyttö ja naapurinpoika ovat geneerisiä sukupuolensa edustajia. Sen vuoksi ne ovat kiinnostava valinta.
Suurin osa miehistä on aivan tavallisia tallaajia, jotka haluavat tavallisen kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Freshi, perusnätti, mutkaton, hymyilevä, hyväntuulinen, sutjakka - ja tosi hyvää vaimomatskua!
Juuri näin. Paikallisessa kaupassa on eräs aivan ihastuttava nainen töissä, hämmennyn kun näen hänet. Heti tuli mieleen tämä vaimomatsku, kun näin hänet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastahan täällä valitettiin, että miehet tykkää silikoniblondeista. Voi sellainenkin toisaalta asua jonkun naapurissa.
Kumipallot ei ainakaan mua sytytä, päinvastoin.
Sama täällä. Tekotissit ovat mielestäni jotenkin vastenmieliset, eivät todellakaan kiihota minua. Tulee mieleen myös epärehellisyys ja pinnallisuus. M33
Vierailija kirjoitti:
Useimmille miehille raivokohtaukset ja epävakaus ovat todella turn off. Se naapurintyttö, jolla on vielä sairaanhoitajan, psykologin tai lastenlääkärin ammatti, on todennäköisesti psyykkisesti tasapainoinen. Monet naapurintytöt on vaan myös yksinkertaisesti todella luonnonkauniita. Valkoiset hampaat on aina houkuttelevammat kuin jotkut tekoripset jne. Naapurintyttömäiset naiset usein myös säilyy nuoremman näköisinä ja on söpöjä vielä 35v tai 40v.
tirsk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmille miehille raivokohtaukset ja epävakaus ovat todella turn off. Se naapurintyttö, jolla on vielä sairaanhoitajan, psykologin tai lastenlääkärin ammatti, on todennäköisesti psyykkisesti tasapainoinen. Monet naapurintytöt on vaan myös yksinkertaisesti todella luonnonkauniita. Valkoiset hampaat on aina houkuttelevammat kuin jotkut tekoripset jne. Naapurintyttömäiset naiset usein myös säilyy nuoremman näköisinä ja on söpöjä vielä 35v tai 40v.
tirsk
Mietin samaaxDd
Vierailija kirjoitti:
Hän on tasapainoisen oloinen, mukava, nuorekas/söpö ja kiltti.
Naiset, "tylsyys" ei ole sitä, että on tällaisia asioita, jotka ovat onnistuneelle ja pitkälle suhteelle tärkeitä. On vain naistenlehtien (ideologisesti) luoma trendikäs kuva, että miesten mielestä naisen pitäisi olla jotenkin erikoinen, räväkkä, tai vastaavaa. Vähentäkää niihin uskomista. Mies
No minä satun olemaan ihan perusluonteeltani räväkkä, persoonallinen, persoonallisen näköinenkin ja kaiken lisäksi hirveä räpätti ja kiivas. Kovastikin on ollut kysyntää aina. Eli varmaan riittää ihan tavallinen, mutta ei räväkässäkään ole mitään vikaa. Jopa samalle miehelle voi sopia molemmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on tasapainoisen oloinen, mukava, nuorekas/söpö ja kiltti.
Naiset, "tylsyys" ei ole sitä, että on tällaisia asioita, jotka ovat onnistuneelle ja pitkälle suhteelle tärkeitä. On vain naistenlehtien (ideologisesti) luoma trendikäs kuva, että miesten mielestä naisen pitäisi olla jotenkin erikoinen, räväkkä, tai vastaavaa. Vähentäkää niihin uskomista. Mies
No minä satun olemaan ihan perusluonteeltani räväkkä, persoonallinen, persoonallisen näköinenkin ja kaiken lisäksi hirveä räpätti ja kiivas. Kovastikin on ollut kysyntää aina. Eli varmaan riittää ihan tavallinen, mutta ei räväkässäkään ole mitään vikaa. Jopa samalle miehelle voi sopia molemmat.
Poikkeus vahvistaa säännön.
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoinen asia. Itse olen aina kärsinyt siitä, että vaikka monenkin ihmisen mielipiteen mukaan kaunis, olen sitä väärällä tavalla, eli en naapurintyttömäisellä. Siksi huolimatta siitä, että olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, minun on ollut tosi vaikea löytää miesseuraa - jopa baareissa minua jotenkin pelätään ja väistetään. Olen tumma ja sellainen vähän ehkä kylmän ja kovan näköinen, tyyliltäni ehkä Jenni Vartiaisen tapainen. Jääkuningattareksi eksä aina sanoi.
Ei olla kovin suosittuja minun kaltaiseni ei, ja mitä enemmän laittautuu kauniiksi, sitä vähemmän suosiota on. Huomasin tämän kolmekymppisenä, kun joskus en jaksanut piitata baariin lähtiessäni yhtään meikistä tai vaatteista. Kas kummaa, silloin miehiä tuli juttelemaan, vaikkei koskaan tule jos olen huolella meikattu ja kammattu.
Muistan kun kerran menin yökerhoon meikittä, mustassa villapaidassa ja kuluneissa kirpparifarkuissa, ikinä ei ole käynyt yhtä hyvä flaksi.
En ajattele olevani mitenkään tosi erityinen, mutta naapurintyttömäiseksi mua tuskin kukaan kuvailisi. Asia kiinnitti huomion kun ihminen joka on aika ei-geneerinen itse silmäili facebookissa ja muutenkin siistejä, nättejä mutta ei tosi kauniita, tavallisesti pukeutuvia tyttöjä. olin jotenkin ajatellut, että vakka kantensa valitsee ja että nuo tytöt ovat etupäässä tulevien perheenisämiesten suosikkeja. Itseäni kiinnostaa samankaltainen seura kuin itse olen. Ehkä monilla (varsinkin miehillä? ) myös se vastakohta vetää puoleensa, ainakin fantasian tasolla. ap
Valitettavasti ne "naapurintytöt" vaan vanhenee nopeammin kuin ne "jääkuningattaret", eteeriset kaunottaret ja persoonalliset naiset. Naapurintyttö on jo 40 veenä tätimäinen, kun taas nämä "ei niin naapurintyttömäiset" naiset vaan paranevat vanhetessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin mielenkiintoinen asia. Itse olen aina kärsinyt siitä, että vaikka monenkin ihmisen mielipiteen mukaan kaunis, olen sitä väärällä tavalla, eli en naapurintyttömäisellä. Siksi huolimatta siitä, että olen saanut paljon kehuja ulkonäöstäni, minun on ollut tosi vaikea löytää miesseuraa - jopa baareissa minua jotenkin pelätään ja väistetään. Olen tumma ja sellainen vähän ehkä kylmän ja kovan näköinen, tyyliltäni ehkä Jenni Vartiaisen tapainen. Jääkuningattareksi eksä aina sanoi.
Ei olla kovin suosittuja minun kaltaiseni ei, ja mitä enemmän laittautuu kauniiksi, sitä vähemmän suosiota on. Huomasin tämän kolmekymppisenä, kun joskus en jaksanut piitata baariin lähtiessäni yhtään meikistä tai vaatteista. Kas kummaa, silloin miehiä tuli juttelemaan, vaikkei koskaan tule jos olen huolella meikattu ja kammattu.
"Apua, olen liian kaunis!"
Tässähän ei puhutta ulkonäöstä mitenkään pääsääntöisesti vaan myös huomattavan monesta muusta ominaisuudesta. Jostain syystä sä jauhat yhtä ja samaa... Kukaan ei ole "jääkuningatar" pelkästään ulkonäön perusteella.
No ei, olen myös erittäin introvertti ja tosikko, ja se yhdistettynä tummaan tukkaan, hyvin kalpeaan ihoon ja kylmään väritykseen kuulemma tekee sellaisen pelottavan vaikutelman. Näin sanoi eräs mies, joka parin promillen humalassa uskalsi minua lähestyä ja meille tulikin sitten useamman vuoden suhde. Hän sanoi että näytin siltä että pakit tulee varmasti, mutta oli niin kännissä ettei välittänyt. Ja minä taas olin iloinen että kerrankin joku tulee mulle juttelemaan :D
Ihan hyvä huomio ja siinä kun naisia saattaa usein kiinnostaa se jännämies, niin miehillä todella omasta mielestäni usein on se kiinnostus siihen kilttiin ja sievään naapurintyttöön. Tulee varmaan jostain kaukaa perimästä evoluution tuomana. Ehkä siksi naiset on alunperin jo se kiltimpi ja miehet se jännempi sukupuoli. En ole asiasta mitään tutkimusta tehnyt vaan puhun ihan omista mieltymyksistäni.
Ap, miksi sä haukut naapurintyttömäisiä tylsiksi? Et taida olla kovin mukava... Tulee vähän sellanen ylpeä vaikutelma susta. Tuskin olet mitään niin paljon erityisempää ku muutkaan, sori vaan.