Miksi joku alentuu korjaamaan toisten jätteitä?

Vierailija

Eli lähihoitajat, siivoojat, laitoshoitajat ym. Oksennusta, uloisteita, toisten heittämiä roskia...

Miksi teette jotain noin ällöttävää? Eikö äly riittänyt muihin opintoihin?

Kommentit (8)

Vierailija

Ei se nyt loppujen lopuksi ole sen ällöttävämpää kuin esimerkiksi suihinotto tai kielisuudelmat. Ei, en vertaile enkä sano että syyt ovat samoja, sanon vain että ihmuset yleisestiki tekevät aika paljon asioita joita voisi pitää todella ällöttävinä.

Vierailija

AP siis haluaa olla potilaana sairaalassa, jossa paskat ja muut eritteet vellovat pitkin lattioita. Vai haluaako hän, että henkihieverissä olevat potilaat siivoavat itse sotkunsa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eli lähihoitajat, siivoojat, laitoshoitajat ym. Oksennusta, uloisteita, toisten heittämiä roskia...

Miksi teette jotain noin ällöttävää? Eikö äly riittänyt muihin opintoihin?

Voi kuule moni tekee työkseen asioita jotka koetaan ällöttävinä. Joku opiskelee vuosia lääkäriksi ja tekee tähystyksiä. Siis työntää letkulla kameraa ihmisten perseisiin. Joku toinen sitten pesee laitteen että se on puhtaana seuraavaa arsea varten.

Lääkärit joutuu työssään näkemään kaikkea ällöttävää. Mieti pelkästään sukupuoli tautien klinikkaa. Varmaan hehkeää katsella päivästä toiseen tautisia vehkeitä ja värkkejä. Patologi tekee ruumiin avauksia. Oletko koskaan nähnyt kun rintalasta on sahattu auki ja levitetty? Minä olen, olin työssä jossa piti kuskata kuolleita. Eka kerran kuin näin avatun ihmisen tuli oksennus ja minä en vähästä laattaa. Patologi oli hyvin ymmärtäväinen, sanoi että noin käy monelle.

Toisten sotkuja siivoavia voisi edes arvostaa ja mielestäni niille pitäisi maksaa parempaa palkkaa.

Vierailija

Niinpä! Ihan sairasta, paljon mukavampi olisi mennä siihen oksennuksen, veren ja paskan täyttämään lääkärihuoneeseen asiakkaaksi kuin arvostaa erittäin tärkeää työtä tekeviä ihmisiä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat