Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Apua! Olen 19 ja minusta on tulossa isä.

Vierailija

Apua! Olen 19 ja minusta on tulossa isä. Olen ylioppilas. En päässyt ekalla hakukerralla yliopistoon joten minulla oli aikaa viettää paljon aikaa tyttöystäväni kanssa. Nyt hän on raskaana ja sanoo, että lapsi on minun. Mitä minun pitäisi tehdä. En haluiasi kasvattaa äpärää ja minulla on opiskelukiireitä ja ajattelin lääkikseen päästyäni hankkia paremmannäköisen.

Miten minun pitäisi toimia? Aborttiin hän ei suostu vaikka on kulunut vasta muutama kuukausi raskauden alusta...

Kommentit (4)

Vierailija

Käytä kumia tästä lähtien. Tai näytä tämä viestisi tyttöystävälle, ongelma selviää eikä sun tarvitse tehdä mitään.

Vierailija

Tää on provo? Vuodatan kuitenkin.......

Kaveri samassa tilanteessa. Täytyy vaan todeta että ei vittu te miehet ootte tyhmiä. Jos teillä on suunnitelmia ja niihin ei kuulu lapset vielä nii kannattaako silloin panna paljaalla? (tai käyttää kondomia huonosti) 

Kaveri heittää kaikki unelmansa ja suunnitelmansa hukkaan koska tän pari vuotta nuorempi (18vee) hoito ei suostu tekemään aborttia koska "abortti on murha!11" Tulevat elämään siis täysin tukien ja isovanhempien varassa. 

Järkyttyneenä seuraan vierestä, tyttö ei tajua elämän realiteeteista mitään ja maksattaa kaiken vanhemmilla. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat