Tero Pitkämäki jäi ilman Linnan kutsua, presidentin kansliaankin soitettiin kutsun perään. Oletko sinä soittanut koskaan kutsun perään...?...

Vierailija

Aika noloa tuo kansliaan soitto kutsun perään...

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Pitää saada urheilijan näkyvyyttä, sitä peeärrää.

Joka tapauksessa noloa soitella perään, monet kerrat kutsun jo aikaisemmin saanut.

Vierailija

Olen odotellut kutsua jo muutaman kuukauden kun olen niin ahkerasti kirjoitellut AV:lle. Jokainen voi miettiä millaisen homman olen tehnyt näiden viestien eteen. Olisi mielestäni ihan reilua päästää tällainen ressukka linnaan, että saisi edes yhden positiivisen kokemuksen elämäänsä. Iskisin Saulille hikistä tassua kouraan ja painelisin suorinta reittiä astelemaan naisten pitkien hameiden helmojen päälle, toivottavasti jonossa on edelläni nainen pitkän helman kanssa, että saadaan telkkariin viihdettä.

Ihmeellistä ulinaa Teroilta. Ainoat jotka paikkansa linnassa ovat ansainneet ovat veteraanit. Kannattaisi vaan jokaisen kutsumattoman veteraanin ottaa puhelin kouraan ja kysellä, että missä se kutsu oikein viipyy. 

Terveisin Naispelko22

Nazareth

Hoh hoijaa, onko itsekkyydellä mitään rajaa? Itse sain yllärinä kutsun tänä vuonna eka kerran, mutta että joku soittaa perään, en ikinä soittaisi...

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat