Olen kaunis nainen ja pyysin ihastusta kahville, mutta

Vierailija

hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

He's just not that into u. Et sinä itsekään jokaikisestä (omasta mielestään) komeasta miehestä kiinnostuisi. Siirry seuraavaan.

Vierailija

Miksi olit aloitteellinen? Etkö ajattele, että mies olis kysynyt sua jos olisit vaan näyttänyt vihreää valoa ja häntä kiinnostaisi?

Vierailija

No joo, ei kai siinä klo 16 viestissä mitään vikaa ollut, mutta tuo eka "Täytyy katsoa" on kieltämättä aika ihmeellinen. Kai sellaisiakin miehiä on olemassa, jotka tykkäävät esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta yleensä he taitavat olla näitä Bile-Daneja ,jotka kokevat saavansa kenet tahansa naisen, eivätkä yksittäisestä treffipyynnöstä vielä kummemmin innostu. Jospa tämä mies on sellainen.

Toinen vaihtoehto, että ei ole vaan mitenkään sataprosenttisen kiinnostunut, vaan korkeintaan hieman.

-M28-

Vierailija

Mies tietää kyllä, että perjantai klo 16 vaatii itseltäni erityisiä järjestelyjä ehtiäkseni kahville silloin. Siksi siis pidän tätä pelinä. Olin kuvitellut häntä mutkattomaksi tyypiksi.

Vierailija

Ehkä miehessä kiinnosta ihmisissä (esim. naisissa) muu kuin kauneus, seksikkyys, hyvä kroppa, söpöys ja työpaikka? Voi olla, että olet mukava, mutta se ja reipas toiminta olivat ainoat luonteenpiirteet, jotka avauksessa mainitsit. Reippaus oli hyvä juttu, älä luovuta siitä tämän kokemuksen perusteella! 

Sinun täytyy ehkä vain hyväksyä se, että avusi eivät kiinnosta kyseistä miestä. Älä lannistu, seuraavan ihastuksen kohdalla menestys voi olla parempi! :)

Vierailija

Mies vaan säikähti aloitettasi. Hänen päänsä löi tyhjää ja siitä tuli tuo että "täytyy katsoa". Hänen päässään vaan pyöri että mistä nyt tuulee ja että jekutatko jotenkin.

Vierailija

Öö vittu mikä jätkä.
Täytyy katsoa? Mä sanoisin tossa vaiheessa että no ei katsota.
Jos mua joku pyytäis vaikka kaverinakin johonkin niin vastaisin kivammin, on kuitenkin hyvä olla kohtelias ja arvostaa, että joku tahtoisi mun seuraa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat