Olen kaunis nainen ja pyysin ihastusta kahville, mutta
hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä.
Kommentit (33)
He's just not that into u. Et sinä itsekään jokaikisestä (omasta mielestään) komeasta miehestä kiinnostuisi. Siirry seuraavaan.
Onko tämä sitä JohannaTukiainenGlamour-tajunnanvirtaa? Mitä täällä oikein tapahtuu?
Onhan tuo parempi ja sisältää monta mahdollisuutta enemmän kuin perjantai klo 16-16.20, eikö vain, trolliseni?
Miksi olit aloitteellinen? Etkö ajattele, että mies olis kysynyt sua jos olisit vaan näyttänyt vihreää valoa ja häntä kiinnostaisi?
No joo, ei kai siinä klo 16 viestissä mitään vikaa ollut, mutta tuo eka "Täytyy katsoa" on kieltämättä aika ihmeellinen. Kai sellaisiakin miehiä on olemassa, jotka tykkäävät esittää vaikeasti tavoiteltavaa, mutta yleensä he taitavat olla näitä Bile-Daneja ,jotka kokevat saavansa kenet tahansa naisen, eivätkä yksittäisestä treffipyynnöstä vielä kummemmin innostu. Jospa tämä mies on sellainen.
Toinen vaihtoehto, että ei ole vaan mitenkään sataprosenttisen kiinnostunut, vaan korkeintaan hieman.
-M28-
Mies tietää kyllä, että perjantai klo 16 vaatii itseltäni erityisiä järjestelyjä ehtiäkseni kahville silloin. Siksi siis pidän tätä pelinä. Olin kuvitellut häntä mutkattomaksi tyypiksi.
Ehkä miehessä kiinnosta ihmisissä (esim. naisissa) muu kuin kauneus, seksikkyys, hyvä kroppa, söpöys ja työpaikka? Voi olla, että olet mukava, mutta se ja reipas toiminta olivat ainoat luonteenpiirteet, jotka avauksessa mainitsit. Reippaus oli hyvä juttu, älä luovuta siitä tämän kokemuksen perusteella!
Sinun täytyy ehkä vain hyväksyä se, että avusi eivät kiinnosta kyseistä miestä. Älä lannistu, seuraavan ihastuksen kohdalla menestys voi olla parempi! :)
Oletko ollut hänen kanssaan aiemmin? Jos tyyppi on varattu eikä osaa päättää mitä haluaa.
Mies vaan säikähti aloitettasi. Hänen päänsä löi tyhjää ja siitä tuli tuo että "täytyy katsoa". Hänen päässään vaan pyöri että mistä nyt tuulee ja että jekutatko jotenkin.
Öö vittu mikä jätkä.
Täytyy katsoa? Mä sanoisin tossa vaiheessa että no ei katsota.
Jos mua joku pyytäis vaikka kaverinakin johonkin niin vastaisin kivammin, on kuitenkin hyvä olla kohtelias ja arvostaa, että joku tahtoisi mun seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Mies tietää kyllä, että perjantai klo 16 vaatii itseltäni erityisiä järjestelyjä ehtiäkseni kahville silloin. Siksi siis pidän tätä pelinä. Olin kuvitellut häntä mutkattomaksi tyypiksi.
Laita viestiä paremmasta ajasta perjantaille. Ellei miehelle käy vaan punttitreeni ajaa edelle niin kai se on sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Öö vittu mikä jätkä.
Jos mua joku pyytäis vaikka kaverinakin johonkin niin vastaisin kivammin, on kuitenkin hyvä olla kohtelias ja arvostaa, että joku tahtoisi mun seuraa.
Kivammin! HUUTONAURUA. PYÖRIN LATTIALLA JA NAURAN HUUTAMALLA, NAAPURIT HAKKAA SEINÄÄ ETTÄ OLE HILJAA MUTTA EN PYSTY OLEMAAN ON VAIKEAA KIRJOITTAA SAMALLA KUN HUUTONAURAA LATTIALLA PYÖRIEN MUTTA ONNISTUN SIINÄ KOSKA OLEN OPISKELLUT KONEKIRJOITUSTA KOLME VUOTTA YLÄASTEELLA!
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vastata miehelle, että
Hei, muistithan että juuri tuo aika on mulle hankala. Olisi ollut kiva käydä sun kanssa kahvilla, mutta vaikuttaa siltä että et ole yhtä innostunut. Joten unohdetaan suosiolla kahvittelu, oikein hyvää joulunodotusta! Jos muutat mielesi, niin kysy sinä sitten puolestasi minua, vastaan ihan suoraan sopiiko vaiko ei.
Kerro sitten mitä vastaa ja päädyttekö kahville.
Vierailija kirjoitti:
Öö vittu mikä jätkä.
Sama. Ihan peruskäytöstapojen kannalla täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko vastata miehelle, että
Hei, muistithan että juuri tuo aika on mulle hankala. Olisi ollut kiva käydä sun kanssa kahvilla, mutta vaikuttaa siltä että et ole yhtä innostunut. Joten unohdetaan suosiolla kahvittelu, oikein hyvää joulunodotusta! Jos muutat mielesi, niin kysy sinä sitten puolestasi minua, vastaan ihan suoraan sopiiko vaiko ei.
Kerro sitten mitä vastaa ja päädyttekö kahville.
Jos miestä ei kiinnosta, niin vastaa ehkä että ok samoin, etkä kuule siitä enää. Jos miestä kiinnostaa, mutta meni pasmat jotenkin sekaisin eikä ehkä muistanut että se klo 16 ei sulle käy, niin olet ainakin selvittänyt että ei ole mistään pelistä kyse, ja hän voi itse pyytää sua uudestaan ulos.
Niin että ihan kamalaa kun kellonaika on kello 16?