Olen kaunis nainen ja pyysin ihastusta kahville, mutta
hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä.
Kommentit (33)
"hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä."
- Hä. Oikeastiko kuvittelet, että meillä "ihastuksilla" ei olisi muuta tekemistä joulukuussa(kaan) ja oltaisiin aina valmiit lähtemään kahville jollei heti, niin seuraavassa hetkessä. - - Niin, mutta älä sure provoilu, ironia ja itsekriittisyys ovat vaikeita lajeja, mutta suosittelen, ainakin hieman opettelemaan.
Koska en itse halua pelata pelejä, niin soitin miehelle ja sanoin, että perjantai klo 16 sopii. Kuulosti hieman yllättyneeltä, mutta suostui. Jes! Saimme paikankin sovittua. Järjestin perjantai-iltapäivän vapaaksi. Kiitos sille, että asemani töissä on sellainen, että se on mahdollista. Olen niin tyytyväinen!
Vierailija kirjoitti:
"hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä."
- Hä. Oikeastiko kuvittelet, että meillä "ihastuksilla" ei olisi muuta tekemistä joulukuussa(kaan) ja oltaisiin aina valmiit lähtemään kahville jollei heti, niin seuraavassa hetkessä. - - Niin, mutta älä sure provoilu, ironia ja itsekriittisyys ovat vaikeita lajeja, mutta suosittelen, ainakin hieman opettelemaan.
No sä nyt et oo kenenkään ihastus.
Todennäköisesti tää mies ei pidä sua yhtä nättinä sexynä ja kiinnostavana kun sinä itse.
Vierailija kirjoitti:
hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä.
Tietenkään sinun ei tarvitse "pelata näitä pelejä" jota myös treffeillä käymiseksi kutsutaan.Ehkä ihastuksellasi on toisellaiset arvot,joten se että olet "hyväkroppainen,söpöksi ja sexyksi kehuttu" ei välttämättä riitä.Jos toinen suoraan ehdottaa päivää ja kellonaikaa,se ei kuulosta miltään pelailulta.Voit toki myös pysyä suosiolla sinkkuna jos on niin vaikea hyväksyä,ettei ihmissuhteissa aina automaaattisesti saa mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska en itse halua pelata pelejä, niin soitin miehelle ja sanoin, että perjantai klo 16 sopii. Kuulosti hieman yllättyneeltä, mutta suostui. Jes! Saimme paikankin sovittua. Järjestin perjantai-iltapäivän vapaaksi. Kiitos sille, että asemani töissä on sellainen, että se on mahdollista. Olen niin tyytyväinen!
Mies on ilmeisesti myös vapaa, niin kuin sinäkin, jos et halua "pelata pelejä?"
Älykäs mies ei koskaan kipitä naisen käskystä yhtään minnekään eikä anna kuvitella, että naisella olis mitään ylivaltaa häneen.
Tämä on casanovan ihan alkeellinen sääntö.
Vierailija kirjoitti:
Tuo viimeinen lause on häiritsevä.Niin mitä sitten saat? Mies,josta olet kiinnostunut,yrittää mahduttaa sinun kanssa kahvittelun kiireiseen joulukuuhunsa.Jos vastaus olisi ollut tyyliin "älä unta näe!" voisi jotenkin ymmärtää jurputuksen. Ole jatkossakin reipas ja aloitteellinen,mutta älä odota että se toinen osapuoli panee koko päiväjärjestyksensä uusiksi päästäkseen kahville sinulle parhaiten sopivana ajankohtana.
Niin että jos "kaunis ja sexy" nainen pyytää kahville,sen miehen pitää perua kaikki muut menot ja olla heti valmis tapaamaan. AP:han tässä on se ihastunut osapuoli,ihan oikein että se jota enemmän kiinnostaa,näkee vaivaa että treffit onnistuu kiireistä huolimatta.
Valitettavasti miehen reaktiosta sai vaikutelman, ettei ollut ainakaan entuudestaan ap:stä millään tavalla kiinnostunut. Hetken harkittuaan tuli kuitenkin siihen tulokseen, että antaa ap:lle mahdollisuuden.
Minua kiinnostaisi kuulla, oliko ap ennen kahvikutsuaan tulkinnut miehen olevan jollain tavalla kiinnostunut vai olettiko vaan, että kun on itse kaunis, sexy jne. niin kyllä mies suostuu (niinkuin sitten suostuikin).
muista lääkkeet mamma