Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kaunis nainen ja pyysin ihastusta kahville, mutta

Vierailija
03.12.2015 |

hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öö vittu mikä jätkä.

Täytyy katsoa? Mä sanoisin tossa vaiheessa että no ei katsota.

Jos mua joku pyytäis vaikka kaverinakin johonkin niin vastaisin kivammin, on kuitenkin hyvä olla kohtelias ja arvostaa, että joku tahtoisi mun seuraa.

Kivammin! HUUTONAURUA. PYÖRIN LATTIALLA JA NAURAN HUUTAMALLA, NAAPURIT HAKKAA SEINÄÄ ETTÄ OLE HILJAA MUTTA EN PYSTY OLEMAAN ON VAIKEAA KIRJOITTAA SAMALLA KUN HUUTONAURAA LATTIALLA PYÖRIEN MUTTA ONNISTUN SIINÄ KOSKA OLEN OPISKELLUT KONEKIRJOITUSTA KOLME VUOTTA YLÄASTEELLA!

muista lääkkeet mamma

Vierailija
22/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä."

- Hä. Oikeastiko kuvittelet, että meillä "ihastuksilla" ei olisi muuta tekemistä joulukuussa(kaan) ja oltaisiin aina valmiit lähtemään kahville jollei heti, niin seuraavassa hetkessä. - - Niin, mutta älä sure provoilu, ironia ja itsekriittisyys ovat vaikeita lajeja, mutta suosittelen, ainakin hieman opettelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en itse halua pelata pelejä, niin soitin miehelle ja sanoin, että perjantai klo 16 sopii. Kuulosti hieman yllättyneeltä, mutta suostui. Jes! Saimme paikankin sovittua. Järjestin perjantai-iltapäivän vapaaksi. Kiitos sille, että asemani töissä on sellainen, että se on mahdollista. Olen niin tyytyväinen!

Vierailija
24/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä."

- Hä. Oikeastiko kuvittelet, että meillä "ihastuksilla" ei olisi muuta tekemistä joulukuussa(kaan) ja oltaisiin aina valmiit lähtemään kahville jollei heti, niin seuraavassa hetkessä. - - Niin, mutta älä sure provoilu, ironia ja itsekriittisyys ovat vaikeita lajeja, mutta suosittelen, ainakin hieman opettelemaan.

No sä nyt et oo kenenkään ihastus.

Vierailija
25/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti tää mies ei pidä sua yhtä nättinä sexynä ja kiinnostavana kun sinä itse.

Vierailija
26/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän vastasi, että täytyy katsoa. Kysyin, että mitä täytyy katsoa, niin sanoi, että on aika hektinen joulukuu. Vastasin, että aha. No, nyt sain häneltä viestin, että perjantai sopii klo 16. Klo 16? Ihme tyyppi. Olen sentään hyväkroppainen ja mukava, söpöksi ja sexyksi kehuttu nainen. Hyvä työpaikkakin. Pitääkö mun alkaa pelata näitä pelejä? Olin suora ja reipas ja aloitteellinen ja tällaista sitten saan siitä hyvästä.

Tietenkään sinun ei tarvitse "pelata näitä pelejä" jota myös treffeillä käymiseksi kutsutaan.Ehkä ihastuksellasi on toisellaiset arvot,joten se että olet "hyväkroppainen,söpöksi ja sexyksi kehuttu" ei välttämättä riitä.Jos toinen suoraan ehdottaa päivää ja kellonaikaa,se ei kuulosta miltään pelailulta.Voit toki myös pysyä suosiolla sinkkuna jos on niin vaikea hyväksyä,ettei ihmissuhteissa aina automaaattisesti saa mitä haluaa.

Vierailija
27/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en itse halua pelata pelejä, niin soitin miehelle ja sanoin, että perjantai klo 16 sopii. Kuulosti hieman yllättyneeltä, mutta suostui. Jes! Saimme paikankin sovittua. Järjestin perjantai-iltapäivän vapaaksi. Kiitos sille, että asemani töissä on sellainen, että se on mahdollista. Olen niin tyytyväinen!

Mies on ilmeisesti myös vapaa, niin kuin sinäkin, jos et halua "pelata pelejä?"

Vierailija
28/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs mies ei koskaan kipitä naisen käskystä yhtään minnekään eikä anna  kuvitella, että naisella olis mitään ylivaltaa häneen.

Tämä on  casanovan ihan alkeellinen sääntö.

Vierailija
29/33 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo viimeinen lause on häiritsevä.Niin mitä sitten saat? Mies,josta olet kiinnostunut,yrittää mahduttaa sinun kanssa kahvittelun kiireiseen joulukuuhunsa.Jos vastaus olisi ollut tyyliin "älä unta näe!" voisi jotenkin ymmärtää jurputuksen. Ole jatkossakin reipas ja aloitteellinen,mutta älä odota että se toinen osapuoli panee koko päiväjärjestyksensä uusiksi päästäkseen kahville sinulle parhaiten sopivana ajankohtana.

Vierailija
30/33 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos "kaunis ja sexy" nainen pyytää kahville,sen miehen pitää perua kaikki muut menot ja olla heti valmis tapaamaan. AP:han tässä on se ihastunut osapuoli,ihan oikein että se jota enemmän kiinnostaa,näkee vaivaa että treffit onnistuu kiireistä huolimatta.

Vierailija
31/33 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, raportoi sitten!

Vierailija
32/33 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ap, miten meni?

Vierailija
33/33 |
06.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti miehen reaktiosta sai vaikutelman, ettei ollut ainakaan entuudestaan ap:stä millään tavalla kiinnostunut. Hetken harkittuaan tuli kuitenkin siihen tulokseen, että antaa ap:lle mahdollisuuden.

Minua kiinnostaisi kuulla, oliko ap ennen kahvikutsuaan tulkinnut miehen olevan jollain tavalla kiinnostunut vai olettiko vaan, että kun on itse kaunis, sexy jne. niin kyllä mies suostuu (niinkuin sitten suostuikin).