Mitä ostat miehellesi joululahjaksi?
Oletko itse toivonut mitään?
Itse sanoin miehelleni, etten tarvitse mitään lahjoja... nyt vähän harmittaa, koska jos en toivo mitään, niin saan aina jonkin kattilan/ paistinpannun (mieheni mielikuvitus on ilmeisen suppea) :D
Niitä alkaa kaapissa olla jo Hackmannin koko repertuaari :DDD
Kommentit (23)
Ostin jo puhelimen, vielä pitäisi tilata eräs kitaransoittoon liittyvä aparaatti. Lisäksi ostan varmaankin kauko-ohjattavan helikopterin/auton että saan sen sisäisen pikkupojan esiin aatoksi :D
Saas nähdä mitä tuo itselleen ostaa.
Isäinpäivänä ehdotti että haluaisi tietyn työkalun lahjaksi, valitsi sen itse ja maksoikin. Minä vaan paketoin lasten kanssa sen (lapset ei tiedä että isä hommasi sen itse).
Saipahan ainakin mitä haluaa.
Itse näin kaupassa yhden liikuntajutun ja ostin sen itselleni joululahjaksi. Annoin miehelle ja pyysin paketoimaan lasten kanssa.
Eli opetetaan lapsia muitamaan muita mutta toisaalta meistä kumpikaan ei tykkää ostaa lahjoja eikä tarvi juuri mitään. Siksi helpompaa kun ostamme itse lahjat niin kummallakin vähemmän stressiä.
Ostan kyllä varmaan jotain lethiä miehelle jouluksi luettavaksi ja ehkä karkkia. Mutta ei mitään tarvetta saada ja antaa kalliita lahjoja vaan ostetaan mitä tarvitaan (yhteiset rahat).
Jotain miehekästä, ei missään nimessä mitään sukupuolineutraalia.
Ajattelin myrkynvihreää MIESTEN saunatakkia ja halpaa MIESTEN shampoota sekä MIEHILLE suunnatun lehden