Perussuomalaisten kannatusluvut eivät oikein korreloi

Vierailija

sitä mitä nettitrollit yrittävät tälläkin palstalla esittää eli että suurin osa suomalaisista on väkivaltaisia hulluja jotka eivät halua antaa humanitääristä apua pakolaisille.

Kommentit (11)

Vierailija

Se, että suuri(n?) osa suomalaisista on tämänhetkistä hallitsematonta maahantuloa vastaan, ei tee heistä väkivaltaisia hulluja.

Itse en ole koskaan persuja äänestänyt, mutta eiköhän heidän kannatuksensa laskulle ole selkeä syy. Heiltä odotettiin jotain - niitä asioita, joita he lupasivat ja ennen vaaleja suureen ääneen kannattivat - ja lupaukset petettiin. Ei se tarkoita, että heidän äänestäjänsä olisivat yhtäkkiä nähneet valon ja muuttuneet joksikin suvaitsevaisiksi hipeiksi, jotka äänestävät seuraavissa vaaleissa vasemmistoa. Veikkaanpa, että pettymys on tehnyt heistä edellistä jyrkempiä, ja tulossa on jokin uusi, persuja jyrkempi puolue.

Vierailija

Minä tiedän että tulossa on rasistinen puolue, eihän tämä trollaus muuhun pyrikään. Sen kannatusluvut nähdään sitten vaaleissa.

Tarkoitin tuolla väkivaltaisilla hulluilla näitä järjestäytyneitä trollaajia, sisulaisia ja muita joiden mielipiteet ikäänkuin esitetään suurimman osan suomalaisten mielipiteinä.

Vierailija

Keskusta on maalaisten puolue, Vihreät on kaupunkilaisten puolue, Kokoomus on rikkaiden puolue, Vasemmistoliitto on köyhien puolue, Demarit on työntekijöiden puolue, RKP on ruattalaisten puolue,  Kristilliset on hihhulien puolue ja Persut on rasistien puolue. Noin yleisesti ajateltuna. Löytyy Helsingistä rasistejakin, mutta ei ehkä niin paljoa kuin jostain muualta. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän että tulossa on rasistinen puolue, eihän tämä trollaus muuhun pyrikään. Sen kannatusluvut nähdään sitten vaaleissa.

Tarkoitin tuolla väkivaltaisilla hulluilla näitä järjestäytyneitä trollaajia, sisulaisia ja muita joiden mielipiteet ikäänkuin esitetään suurimman osan suomalaisten mielipiteinä.

Trollaus on väkivaltaa? Keskustelujen aloituskin on ilmeisesti väkivaltaa tällä logiikalla?

Juttele joskus ihan tavallisten kaduntallaajien kanssa. Tällä hetkellä hyvin suuri osa ihan tavallisista, ei-väkivaltaisista suomalaisista ihmisistä on joko peloissaan tai suuttuneita, tai peloissaan JA suuttuneita. Se ei ole miltään kantilta hyvä asia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Trollaus on väkivaltaa? Keskustelujen aloituskin on ilmeisesti väkivaltaa tällä logiikalla?

Juttele joskus ihan tavallisten kaduntallaajien kanssa. Tällä hetkellä hyvin suuri osa ihan tavallisista, ei-väkivaltaisista suomalaisista ihmisistä on joko peloissaan tai suuttuneita, tai peloissaan JA suuttuneita. Se ei ole miltään kantilta hyvä asia.

Juttelen joka päivä töissä ja harrastuksissa ja tuolla ulkona muutenkin hyvin erilaisten ihmisten kanssa ja en ole huomannut pelkoa ja suuttumusta siinä määrin kuin näillä nettipalstoilla yritetään väittää. Eli todellisuus ei oikeasti korreloi nettielämää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ja kohta joku sanoo: kuse muuntajaan.

Se joku osoittaa tyhmyytensä. Tai hyyyyvin nuoren ikänsä. Myytinmurtajat testasi, eikä ihmisen virtsasuihku ole riittävän yhtenäinen ellei seiso ihan vieressä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se, että suuri(n?) osa suomalaisista on tämänhetkistä hallitsematonta maahantuloa vastaan, ei tee heistä väkivaltaisia hulluja.

Itse en ole koskaan persuja äänestänyt, mutta eiköhän heidän kannatuksensa laskulle ole selkeä syy. Heiltä odotettiin jotain - niitä asioita, joita he lupasivat ja ennen vaaleja suureen ääneen kannattivat - ja lupaukset petettiin. Ei se tarkoita, että heidän äänestäjänsä olisivat yhtäkkiä nähneet valon ja muuttuneet joksikin suvaitsevaisiksi hipeiksi, jotka äänestävät seuraavissa vaaleissa vasemmistoa. Veikkaanpa, että pettymys on tehnyt heistä edellistä jyrkempiä, ja tulossa on jokin uusi, persuja jyrkempi puolue.

Kuulostaa pääosin järkevältä. Persut eivät saaneet massamaahantunkeutumista hillittyä, äänestäjät kaikkosivat. Tietysti seuraaviin vaaleihin on pitkä aika - mitä persut tekevät nostaakseen uskottavuuttaan ja mistä äänestäjät löytäisivät vaihtoehdon, joka ei innokkkaasti kannata maahanmuuttoa?

Uuden puolueen masinoiminen pystyyn on kuitenkin aikaa ja rahaa vievää hommaa. Olen skeptinen pystyykö joku siihen ihan tämän vaalikauden aikana.

Toki on vaihtoehto, että kepu ja kokoomus haistavat markkinaraon ja ovat ylihuomenna kriittisiä maahamuuton suhteen. Epätodennäköistä, mutta mahdollista jos Suomen olot äityvät tarpeeksi pahoiksi.

Vierailija

Itse äänestin persuja. Lupaukset eivät pitäneet laisinkaan. Mielipiteeni eivät kuitenkaan ole muuttuneet, enkä ole siirtynyt kannattamaan muita puolueita. Nyt vaan ei sitten ole mitään puoluetta mitä äänestäisin

Toivottavasti syntyy uusi puolue

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat