Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa ostaa lahjoja..

Vierailija
03.12.2015 |

Pakko päästä avautumaan asiasta, joka saa minut taas turhautumaan. Elän kaukosuhteessa poikaystäväni kanssa ja olin hänen luonaan käymässä nyt muutaman päivän. Koska emme näe enää ennen joulua, päätimme antaa joululahjat toisillemme etukäteen. Edellisvuonna hän antoi minulle kauniin kaulakorun, josta olin todella otettu. Sen takia odotukseni olivat aika korkealla tälläkertaa. Mutta mitäs sieltä paketista paljastuukaan...

Kahvinkeitin ja pussilakanasetti. Olin aiemmin kertonut, että tarvitsen uuden keittimen, ja kappas, siitähän hän varmaan oli saanut idean. Ihan hyödyllisiä ja tarpeellisia lahjoja joo mutta odotin aivan jotain muuta.. Ehkä vain olen liian vaativa. Itse annoin miehelle hopeisen rannekorun,paidan ja hänen lempisuklaata.

Tämä ei ole oikeastaan ensimmäinen kerta kun petyn. Annoin hänelle viimeksi syntymäpäivälahjaksi (18v) taskumatin, lahjakortin lempivaateliikkeeseen ja muistaakseni jonkun tuoksun. Ja itse sain muumimukin ja jonkun kynttilän...

Mikä siis on vikana? Olenko vain liian vaativa vai eikö hän yksinkertaisesti osaa ostaa lahjoja.. Muutenkin olisi kiva saada joskus edes kukkia tai vaikka suklaata, mutta ei niin ei. Tästä lähtien aion toimia samallalailla, kuin poikaystäväni, että alan ostamaan samanlaisia "hyötylahjoja". Onko kellään samanlaisia kokemuksia? Tai jotain vinkkejä? Kiitos!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuinka tykkäisin tuollaisesta. Mies olisi kuunnellut ja käyttänyt päätään lahjan ostoon. :) Itse sain ensimmäisenä jouluna muumi mukin, jossa oli suklaata. Viime jouluna sormuksen, tänä jouluna on pakko sanoa ettei osteta mitään. Tai ainakin jotain todella halpaa.

Olen itse myös täysin käsi lahjojen kanssa. Annoin ensimmäisenä joulunamme viskiä ja lasin sille, viime jouluna taisin antaa kirjan ja hopeisen kaulaketjun koruun. Tänä jouluna annan miehelle kynsien hoitosetin, jossa on kynsileikkurit, kynsisakset ja kynsinauhojen siistijä. Ajattelin lisäksi myös, jos rahaa on, antaa kylpytakin ja reinot. Luultavasti sitä rahaa ei ole ja jää tuo kynsienhoitosetti yksinään. Olen kuitenkin tässä vuoden aikana kivasti antanut lahjoja ja huomiota, niin aivan sama. Yksi päivä.

Vierailija
22/24 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia kaikille vastauksista :) oli mukava kuulla etten todellakaan ole ainut tämän asian kanssa ja saada vinkkejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi me ollaan miehen kanssa yhtä huonoja ostamaan lahjoja. Ollaan yhdessä sovittu, ettei tuhlata rahojamme sellaiseen, jota toinen ei ehkä kuitenkaan olisi halunnut. Käydään yhdessä ostoksilla ja molemmat saavat, mitä oikeasti haluavat. Ei se paljon eroa siitä, että sanoisi toiselle haluavansa jonkun tietyn.

Vierailija
24/24 |
04.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut entä sitten kun kertoo miehelle täsmälleen mitä haluaa eikä se silti osta mitään? Alkuvuosina mua korpesi tolkuttomasti, mutta nyt mä en oo enää aikoihin odottanut mitään. Ostan itse itselleni lahjan ja oon tyytyväinen siihen. Mulla on yksi kaveri jolla on kanssa vastaava mies, ostetaan kaverin kanssa ystävänpäivänä toisillemme lahjat kun ei miehet mitään tajua :D Järjestely on hyvä ja saan kukkia ja suklaata. Kumppani ei kuitenkaan koskaan ole täydellinen. Ihan hyvä jos se vika on kyvyttömyys ostaa lahjoja, se on kuitenkin pientä.