Erikoisia asioita mistä nautit?

hullukskotullu

Kertokaas vähän erikoisempia juttuja mistä saat mielihyvää? Enkä tarkoita pelkästään seksuaalisessa mielessä, toki niitäkin voi kertoa.
Itsellä näitä ovat:

-finnien puristelu. Aivan ihanaa kun saa turskautettua mädän ulos.

-Pitkän päivän jälkeen peiton alle ilman kiristäviä farkkuja...ah!

-Karvojen sheivauksen jälkeen olo on ihanan "puhdas"

-Siivotessa heitän tavaraa menemään ja kämpästä vähenee rojua

Kertokaas omianne ? :)

Sivut

Kommentit (33)

Amok

Lasten vieminen päiväkotiin. Ihmetyttää muiden hosuva tiuskiminen samassa tilanteessa siellä tosin. Jotenkin se on minusta hauskaa arkea kun kaikki perheenjäsenet menevät "omiin puuhiinsa" päiväksi. Niin reippaasti jäävät sinne aina leikkimäänkin ja tilaa on pallopeleille ym. paremmin kuin kotona olohuoneessa. Myös työntekijät ovat ystävällisiä ja ilmeisen taitavia. Kotiin hakiessa on mukava taas olla yhdessä.

Vierailija

Sammaleinen kivi tai kiviaita, kävely lumipyryssä, kaupassakäynti puolilta öin, yöradion kuuntelu, nukkuminen radio auki, Indiska-kaupassa soitettava musiikki, Pentikin kauppojen tuoksu...

Vierailija

- Kun saa kengät pois pitkän päivän päätteeksi

- Hyvä ruoka

- Huomio ja hellyys

- Kaktuksella anaalin sodomointi

-  Kun lempibiisi tulee radiosta

-  Hyvät elokuvat ja sarjat

Vierailija

Tykkään hikiliikunnasta ja ponnistelusta. Se on itsessään se palkinto minulle eikä joku köpöinen suklaanappi suorituksen jälkeen.  Tätä yllättävän harva ymmärtää, pitävät kai minua tekopyhänä elvistelijänä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kertokaas vähän erikoisempia juttuja mistä saat mielihyvää? Enkä tarkoita pelkästään seksuaalisessa mielessä, toki niitäkin voi kertoa.
Itsellä näitä ovat:

-finnien puristelu. Aivan ihanaa kun saa turskautettua mädän ulos.

-Pitkän päivän jälkeen peiton alle ilman kiristäviä farkkuja...ah!

-Karvojen sheivauksen jälkeen olo on ihanan "puhdas"

-Siivotessa heitän tavaraa menemään ja kämpästä vähenee rojua

Kertokaas omianne ? :)

Jestas! Aivan kuin minun kirjoittamani! Ihan pelästyin...

Vierailija

Saunan löylyissä ihon harjaus/hankaus karhealla pesukintaalla. Tykkään tämän hoitorituaalin yhteydessä lutrata myös erilaisilla vartalokuorinnoilla ja -hunajilla. Tuntuu, että pääsee eroon kuolleista isosoluista ja sauna jälkeen iho tuntuu sileältä.

Vierailija

30 tuntia valvoneena sänkyyn mennessä ei tule uni. Runkkaan itseni loppuun asti sängyssä . AH sitä autuaallista oloa kun uni tulee välittömästi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sammaleinen kivi tai kiviaita, kävely lumipyryssä, kaupassakäynti puolilta öin, yöradion kuuntelu, nukkuminen radio auki, Indiska-kaupassa soitettava musiikki, Pentikin kauppojen tuoksu...

Indiskassa on muuten ihana tuoksu! Tykkään käydä kaupoissa joissa voi nuuhkia eri tuoksuja

Vierailija

Tässä jotain:

- Vaatteiden pysyminen puhtaana pitkään (useita viikkoja) ilman että niissä on yhtään likaa.

- Pikkarien tarkastelu käytön jälkeen.

- Hiusten ja karvojen tutkiminen.

- Lyhyt hetki suihkun jälkeen kun ei tarvitse laittaa pikkareita ja karvat ovat kauniin pörröiset. 

Vierailija

Tää on vähän outo mutta kun välillä päänahassa on mustia "pilkkuja" likaa siis tai jotain niin niiden etsiminen hiusten seasta ja poistaminen. Miehelläni aika usein on työpäivän päätteeksi. Tiedän, olen outo.

Vierailija

[quote=Vierailija]Tää on vähän outo mutta kun välillä päänahassa on mustia "pilkkuja" likaa siis tai jotain niin niiden etsiminen hiusten seasta ja poistaminen. Miehelläni aika usein on työpäivän päätteeksi. Tiedän, olen outo.[/quote

Mustia pilkkuja? En ole ikinä tommoisiin törmännyt? :o

Vierailija

Alasti oleminen kotona, kun muita ei ole paikalla (vain yksin ollessa, koska teini-ikäiset lapset eivät kauheasti arvostaisi mamman nakuilua :D ). Erityisesti joogaaminen tai pilates nakuna on tosi ihana! :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat